וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה: וידאר קיארטנסון צפוי לחזור להרכב

האיסלנדי מתאמן בצורה מלאה ומתוכנן להחליף את שוינפלד. פרץ ישוב על חשבון באטוקיו, התלבטות בין רודריגס לגולסה. צעירי הודח מסגל האורחת, גינזבורג בשער במקום גיגי (ב', 21:00, ספ' 5)

מחזור 26הסתיים12/03/2018
מכבי תל אביב
  • קיארטנסון (17)
  • ריקן (45)
0
    מכבי פתח תקוה
    ספורט 1

    בווידאו: תקציר ה-0:0 של מכבי תל אביב באשדוד

    מכבי תל אביב:

    וידאר קיארטנסון צפוי לחזור להרכב מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול מכבי פתח תקוה. החלוץ ששהה במרבית השבוע שעבר באיסלנד בשל מות סבתו, מתאמן בצורה מלאה כבר מספר ימים והוא אמור לפתוח לצד ניק בלקמן במקום ארון שוינפלד שיירד לספסל. להרכב מכבי תל אביב ישוב גם דור פרץ, שהחמיץ את המשחק האחרון באשדוד בשל מחלה ויפתח על חשבון כריסטיאן באטוקיו. ג'ורדי קרויף מתלבט בקישור בין חוסה רודריגס לאייל גולסה שעשוי שוב להשתלב רק כמחליף. קרוב לוודאי שקרויף ישמור על מערך שלושת הבלמים.

    מכבי פתח תקוה:

    בצל סערת הדחתו מהסגל של לירוי צעירי, שנותר בחוץ בפעם השנייה ברציפות וגם ספג קנס לאחר שהתברר כי עזב את האצטדיון לאחר שגילה כי הוא לא בסגל לרעננה, מכבי פתח תקוה תנסה להפתיע מחר את סגנית האלופה. גם צחי גיגי הודח מההרכב ובמקומו יפתח בין הקורות יוסי גינזבורג, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. רישאר סומא צפוי להחליף בכנף השמאלית את לידור כהן, שלא הצליח להשלים אימון מלא בגלל קרע קטן בשריר הירך האחורי ובמועדון הוחלט שלא לסכנו. יוסי בניון, מנור סולומון וגרגורי טאדה ינסו לעקוץ.

    עוד בנושא:
    ג'ורדי קרויף: "אי אפשר לעצור את יוסי בניון, מעריץ את הרעב שלו"
    בלגן במכבי פתח תקוה, לירוי צעירי נקנס והודח מהסגל: "זה לא מקצועי"

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

    בשיתוף קק"ל
    שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. יוסי ציפקיס
    מכבי תל אביב מחכה לשערים שלו. וידאר קיארטנסון/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * המאזן ב-11 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות: תשעה ניצחונות למכבי תל אביב מול ניצחון יחיד של מכבי פתח תקוה (1:2 במחזור הלפני אחרון של העונה הקודמת, לידור כהן הכריע בתוספת הזמן) ותיקו בודד העונה (0:0).

    * מכבי תל אביב עם 42 שערי זכות העונה. אם לא תכבוש שלושה ותשווה את המאזן מסיום העונה הסדירה אשתקד, זה יהיה הנתון הכי נמוך שלה מאז עונת 2011/12 (36 שערים אחרי 26 מחזורים).

    * אם תימנע מהפסד, מכבי פתח תקוה תסיים לראשונה מאז 2010/11 בלי להפסיד למכבי תל אביב במסגרת העונה הסדירה. אז היו שתי תוצאות תיקו (1:1 בבלומפילד בסיבוב הראשון ו-2:2 בווינטר בסיבוב השני).

    * יוסי בניון כבש ארבעה שערים בחמשת משחקיו עד כה במכבי פתח תקוה - רק אחד פחות מהחמישה שהיו לו בכל המסגרות כשחקן מכבי תל אביב בעונה שעברה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 8045

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully