וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן במכבי פתח תקוה, לירוי צעירי נקנס והודח מהסגל: "זה לא מקצועי"

11.3.2018 / 14:00

הקשר מודח מהסגל בפעם השנייה ברציפות, לאחר שהתברר שעזב את האצטדיון כשגילה שהוא לא בסגל לרעננה, וייעדר מול מכבי תל אביב (שני, 21:00, ערוץ 5). שחקנים גוננו: "הוא לא עוד שחקן מהנוער". עוד הפתעה: השוער צחי גיגי הודח מההרכב

ספורט 1

דרמה התחוללה באימון המסכם היום (ראשון) של מכבי פתח תקוה לפני המשחק מול מכבי תל אביב (שני, 21:00, ערוץ 5), כאשר הקשר לירוי צעירי קיבל הודעה שהוא לא ייכלל בסגל למשחק, ובנוסף הוא נקנס בארוחה. זו הפעם השנייה שצעירי לא נכלל בסגל, אך הפעם, לטענת שחקנים, לא מדובר בסיבות מקצועיות.

מתברר כי הסיבה להדחתו הגיעה בשבת שעברה. צעירי הגיע כשעתיים לפני המשחק מול הפועל רעננה לאצטדיון, ואז גילה כי הוא לא בסגל למשחק. בתגובה עזב צעירי את האצטדיון. במועדון החליטו להעמידו בפני ועדת משמעת, והודיעו לו כי הוא נקנס בהזמנת הקבוצה לארוחה. בנוסף, לאחר האימון היום שמו הושמט מרשימת הסגל, והוא שוב הודח ממנו. שחקנים בקבוצה אמרו: "זה נראה לא מקצועי, לירוי לא עוד שחקן מהנוער, לא יכול להיות שאין לו מקום בסגל של מכבי פתח תקוה. אולי מנסים לאותת לו משהו".

השחקן עצמו עזב את האימון מיד בסיומו, ומחר יישב ביציע. יש לציין כי לאחר הסיכום העקרוני עם רומריו פירס, שאמור לחתום בקרוב על חוזה חדש, במועדון הוחלט כי צעירי, שהיה אחד האחראים למאבקי הקבוצה על כרטיס לאירופה בעונה שעברה, יוזמן גם הוא לשיחה על הארכת חוזהו לאחר שיחזור לשחק. כעת לא ברור האם ומתי, לאור ההתפתחויות החדשות, הצדדים ייפגשו.

לירוי צעירי מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
סערה בקבוצה. צעירי/יוסי ציפקיס

חלוץ מכבי פתח תקוה, לידור כהן, לא הצליח להשלים גם היום אימון מלא לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. במועדון החליטו לא לסכן אותו ולכן שרון מימר מתכוון לפתוח עם רישאר סומא, שתופקד כמגן בתקופה האחרונה, כשחקן כנף. כהן עצמו סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי.

ההפתעה בהרכב מגיעה מצחי גיגי, שבאימון היום קיבל הודעה שלא יפתח בהרכב, וזאת למרות ששיחק בשני המשחקים האחרונים שבהם ניצחה הקבוצה. שחקנים במכבי פתח תקוה הופתעו מהמהלך, שהוגדר על ידי המועדון כ"החלטה מקצועית".

גם אתמול תורגלו אורי מגבו בצד שמאל של ההגנה, יניב בריק במרכז השדה לצד יוסי בניון ורומאריו פירס, כשמנור סולומון וגרגורי טאדה ישלימו את חוליית ההתקפה.

במועדון יבדקו בסיום העונה אפשרות לצרף את גל אלברמן ("יהיה לו ביקוש בקיץ, כל קבוצה תרצה שחקן כזה", אמר גורם בקבוצה), כשגם שמו של אליסון דוס סנטוס עלה, למרות הבוררות עימו. אם הברזילאי ישוחרר ממכבי חיפה, ייתכן כי הוא ינסה לחזור למועדון. במועדון עשויים לשלם גם דמי השבחה על יניב בריק, שמרשים בהרכב של מימר העונה. במועדון עוקבים גם אחר מצבו של מוחמד גדיר. אם יחלים לפני פתיחת העונה, ייתכן וינסו לצרף אותו. פתח תקוה מתכננת מספר שינויים מעניינים בקיץ הקרוב.

איציק לוזון יחזור לתפקיד המנכ"ל במקום בנו אופיר. שרון מימר ייפגש בקרוב עם ההנהלה. כפי שפרסמנו, אם יבטיח את המקום השביעי, הוא צפוי להמשיך עונה נוספת למרות הסעיף בחוזה שלו לפיו חוזהו לא יוארך אם לא יסיים בפלייאוף העליון.

ההרכב שתורגל אתמול: יוסי גינזבורג; עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, אורי מגבו; רומאריו פירס, יניב בריק, יוסי בניון, מנור סולומון, רישאר סומא; גרגורי טאדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully