וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי יחמיץ את שני המשחקים הבאים: "גולדן סטייט אימתנית גם בלעדיו"

הווריירס מודאגים מהפציעה של קרי, אך מעודדים מהיכולת של הכוכבים, בעיקר דוראנט, להסתדר כשהוא בחוץ. בארקלי: "זה מה שמבדיל אותם משאר ה-NBA". וגם: קר משבח את עומרי כספי ושחקני הספסל

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, פצוע. AP
שוב אותה קרסול פגועה. קרי/AP

גולדן סטייט ממשיכה להפגין עוצמה ואופי גם כשאחד הכוכבים שלה מושבת. הלילה (בין חמישי לשישי) הגיע תורו של סטף קרי להיפצע ולסובב את הקרסול בצורה מדאיגה ברבע הראשון מול סן אנטוניו, ובכך להצטרף לרשימת הפצועים ההולכת ומתארכת של האלופה, שכוללת גם את דייויד ווסט, אנדרה איגודלה, ג'ורדן בל ופטריק מקו. לאחר המשחק בישר סטיב קר כי קרי יחמיץ את המשחק הקרוב מול פורטלנד ואת המשחק הבא אחריו מול מינסוטה, ורק לאחר מכן, לקראת משחק הבית מול הלייקרס, ייבדק בשנית.

ובכל זאת, גולדן סטייט הצליחה לשים בצד את החיסרון של הרכז המוביל, לנצח 107:110 ולשמור על הרצף החיובי (שבעה ניצחונות ברצף), שמשאיר אותם צמודים ליוסטון במאבק על ראשות המערב. קווין דוראנט היה האחראי הכמעט בלעדי לניצחון עם התעלות מרשימה, במיוחד ברבע האחרון. KD סיים את המשחק עם 37 נקודות, 11 ריבאונדים וארבע חסימות, ונכנס לפעולה ברבע האחרון בו קלע 15 נקודות, 14 מהן בארבע הדקות האחרונות בהן האלופה חזרה מפיגור שבע וניצחה.

"זה מה שמפריד בין גולדן סטייט לשאר ה-NBA", ניתח פרשן TNT צ'ארלס בארקלי בסיום. "אתה רואה את יוסטון מצליחה להסתדר בלי ג'יימס הארדן? אני מתערב שבלעדיו, הם אפילו לא עוברים את הסיבוב הראשון בפלייאוף. וגולדן סטייט? הם יכולים לקחת אליפות בקלות גם כשסטף או KD בחוץ".

עוד בנושא

בשיניים: דוראנט סידר לגולדן סטייט ניצחון שביעי רצוף, קרי נפצע
מתאחד עם טום ת'יבודו: דרק רוז חתם במינסוטה עד תום העונה
קמים לתחייה: דמיאן לילארד ופורטלנד שוב הופכים לפקטור במערב

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, קווין דוראנט חוגגים. AP
מסתדרים גם לבדם. דוראנט וגרין/AP

סטיב קר ניתח את יכולת ההסתגלות של הווריירס בצורה פשוטה למדי, ואמר ש"גם כשסטף בחוץ, עדיין יש לנו שלושה אולסטארים בקבוצה, עדיין יש לנו המון, המון כישרון. אף אחד לא צריך לרחם עלינו".

דריימונד גרין שיבח את קווין דוראנט, כינה אותו "סקורר אדיר, בלתי עציר כשהוא חם", אבל הוסיף בדאגה ש"נחמד לשמוע שסטף מרגיש טוב יחסית, אבל בכל פעם שהוא נפצע יש רגע שבו הנשימה שלך נעצרת לרגע. פציעה בקרסול של סטף זו תמיד סיבה לדאגה. ראיתי את התגובה שלו לפציעה, ומיד התחלתי לדאוג".

זה היה גם המשחק בו שחקני המשנה של גולדן סטייט הציגו יכולת מעודדת. ג'בייל מגי פתח בחמישייה וסיים עם 13 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 חסימות, ניק יאנג הוסיף 12 ו-2 ריבאונדים, שון ליבינגסטון תרם 9, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, וגם עומרי כספי שותף ל-12 דקות, במהלכן הספיק לרשום מהלך מרשים של חסימה בצד אחד, ודאנק אימתני ביד אחת בצד השני.

"עומרי לא שיחק די הרבה זמן ונכנס ועשה עבודה טובה, ניק יאנג נתן לנו כמה דקות טובות, ג'בייל מגי עשה את שלו. אני מרוצה מהספסל שלנו", פרגן סטיב קר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

כתבי גולדן סטייט מתרשמים מהמהלך של כספי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully