וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאחד עם טום ת'יבודו: דרק רוז חתם במינסוטה עד תום העונה

הרכז הוותיק שנשלח מקליבלנד ליוטה ושוחרר ישתף פעולה עם באטלר, גיבסון ומאמנו לשעבר בשיקגו: "עדיין נשאר לי מה לתת". דיווח: קליבלנד, הלייקרס, יוסטון ופילי ברשימה של לברון

שחקן קליבלנד קאבלירס דרק רוז. GettyImages
חכו עם הפרישה. רוז/GettyImages

דרק רוז חתם הערב (חמישי) תום העונה במינסוטה. הרכז הוותיק שנשלח מקליבלנד ליוטה אך מיד שוחרר יתאחד עם טום ת'יבודו (ועם ג'ימי באטלר וטאג' גיבסון), שאימן אותו בהצלחה רבה בשיקגו, וינסה לסייע לטימברוולבס להבטיח את מקומם בפלייאוף.

"עדיין נשאר לי מה לתת", אמר רוז. "עד היום ת'יבודו הוציא ממני את הטוב ביותר. אין לי מה להוכיח, אני הולך לתת לעבודה הקשה שלי לעשות את זה בשבילי. זה מרגיש לי נוח להיות פה, ובדרך כלל, כשנוח לי אני משחק טוב".

הקריירה של רוז (29, 1.91 מ'), שהיה בדרך לגדולה כאשר הפך ל-MVP הצעיר בתולדות הליגה ב-2011, החלה להתדרדר במשחק הראשון של הפלייאוף ב-2012, אז קרע הרכז את הרצועה הצולבת. מאז הוא שיחק רק ב-237 משחקים מתוך 412 בעונה הסדירה. בקיץ האחרון הצטרף ללברון ג'יימס בקליבלנד וחתם על חוזה מינימום לשחקן ותיק, בתקווה שזה יסדר לו טבעת אליפות, אך השידוך לא ממש צלח. בעוד אשתקד רשם רנסנס מסוים בניו יורק, העונה שותף ב-16 משחקים בלבד בשורות קליבלנד, בהם העמיד ממוצעים של 9.8 נקודות ו-1.8 אסיסטים למשחק.

* קווין אוקונור מ-The Ringer פרסם הערב כתבה מקיפה על סן אנטוניו הדועכת. בין היתר, התייחס לשמועות לפיהן לברון ג'יימס עשוי לשקול הצטרפות לספרס בעונה הבאה, וטען כי ברשימה של קינג ג'יימס יש כרגע ארבע קבוצות בלבד, וסן אנטוניו היא לא אחת מהן: מדובר בקליבלנד, לוס אנג'לס לייקרס, יוסטון ופילדלפיה.

עוד בנושא:

לברון ג'יימס: "אלו כנראה המהלכים הכי גדולים שהיו לי אי פעם"
ניצחון 17 ברציפות ליוסטון, קליבלנד שרדה בדנבר, טורונטו בפלייאוף
קוואי לאונרד: "ברור שאני רוצה לסיים את הקריירה בסן אנטוניו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully