וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי לאונרד: "ברור שאני רוצה לסיים את הקריירה בסן אנטוניו"

על רקע השמועות לפיהן הוא עלול לעזוב את הספרס בשל מחלוקות עם המועדון, הבהיר הכוכב שירצה להישאר ולשוב לפרקט עוד העונה: "רוצה לשחק בהקדם, ההתקדמות שלי מצוינת"

עריכת וידאו: מתן חדד

בחודשים האחרונים הלכו וגברו השמועות בנוגע לעתידו של קוואי לאונרד בסן אנטוניו. ה-MVP של סדרת הגמר ב-2014 שותף בתשעה משחקים בלבד העונה, כשהפעם האחרונה היתה ב-13 בינואר. הפציעה ממנה הוא סובל הביאה למחלוקות פנימיות, בינו ובין המועדון, ובארצות הברית כבר צצו מספר דיווחים לפיהם המחלוקות הללו עשויות להביא בשלב מסוים לסיום דרכו בספרס.

הערב (רביעי) התייחס לאונרד לראשונה למבול השמועות, כשנשאל האם ירצה לסיים את הקריירה בסן אנטוניו והשיב: "כן, ברור". כמו כן, על רקע דבריו של גרג פופוביץ', לפיהם הפורוורד הנהדר עלול שלא לשוב לשחק העונה, אמר לאונרד: "אני רוצה לשחק בהקדם. עדיין אין לי תאריך, פשוט אנסה להמשיך לעשות מה שאני עושה. ההתקדמות שלי מצוינת, אנסה להמשיך כך. אני מרגיש הרבה יותר טוב והרבה יותר נוח, אבל לא אחזור כל עוד אני לא בריא".

כשנשאל על חיכוכים בינו ובין המועדון, אמר לאונרד: "אנחנו עושים הכל כקבוצה. אני לא מרגיש שום חיכוך, אני מדבר עם פופ כל יום, הוא מודע להתקדמות שלי, הוא ידע מה אני עושה לכל אורך התקופה האחרונה, וכך גם ההנהלה. קיבלנו החלטות כקבוצה".

לאונרד (26, 2.01 מ'), שנבחר במקום ה-15 של דראפט 2011, הפך בשנים האחרונות לאחד השחקנים הטובים ב-NBA. אשתקד סיפק את עונתו הטובה בקריירה, עם ממוצעים של 25.5 נקודות (48 אחוז מהשדה, 88 אחוז מהעונשין), 6.2 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-1.8 חטיפות למשחק.

עוד בנושא:

קמים לתחייה: דמיאן לילארד ופורטלנד שוב הופכים לפקטור במערב
יוסטון ממשיכה לדהור: "כשכל האחרים ידברו, אנחנו נשחק כדורסל"
הספירה נמשכת: ניצחון 16 ברצף ליוסטון, 9 ברצף לניו אורלינס ו-8 ברצף לפורטלנד
קווין לאב חשף: "עברתי התקף חרדה במהלך משחק, חשבתי שאני עומד למות"

קוואי לאונרד עם גרג פופוביץ', סן אנטוניו ספרס. AP
לא הולך לשום מקום. לאונרד עם פופוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully