וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון ממשיכה לדהור: "כשכל האחרים ידברו, אנחנו נשחק כדורסל"

הרוקטס הגדילו את רצף הניצחונות ל-16 ב-112:122 על הת'אנדר, הארדן ופול מסרבים להתרגש, אריזה מסביר למה לפעמים זה כמו "ספרון של האל"ף-בי"ת". וגם: אנתוני דייויס מציג רמת MVP, הליגה בוחנת את הנעשה בשיקגו בולס

עריכת וידאו: מתן חדד

בהגנה, בהתקפה, במאזן, ברצף, יוסטון פשוט לא עוצרת. כריס פול קלע 25 נקודות, ג'יימס הארדן הוסיף 23, והורקטס השוו את הרצף הכי ארוך העונה כשהגיעו ל-16 ניצחונות רצופים אחרי 112:122 על אוקלהומה סיטי. הת'אנדר דווקא אוהבים מפגשים מול קבוצות בכירות, והעונה ניצחו פעמיים את גולדן סטייט וגברו על טורונטו וקליבלנד בחוץ, אבל מול הרוקטס זה לא הספיק.

עוד בנושא

הספירה נמשכת: ניצחון 16 ברצף ליוסטון, 9 ברצף לניו אורלינס ו-8 ברצף לפורטלנד
קווין לאב חשף: "עברתי התקף חרדה במהלך משחק, חשבתי שאני עומד למות"
קובי בריאנט זכה באוסקר: "מרגיש יותר טוב מלזכות באליפות"

קלינט קאפלה, יוסטון רוקטס, מטביע מעל פול ג'ורג', אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
קאפלה והרוקטס ממשיכים לחגוג על כל יריבה/AP

ג'יימס הארדן נשאל מה מבחינתו המשמעות של הרצף הזה, וענה: "שום דבר. כלום. אנחנו פשוט רוצים לשחק טוב. אנחנו רוצים לשחק טוב ולשמור אחד לשני על הגב, ולא משנה מה, בשני צדי המגרש. זה לא משנה. עוד יגיעו ניצחונות והפסדים". הרוקטס סיימו את המשחק עם שבעה קלעים בספרות כפולות, 17 מ-33 מעבר לקשת ו-29 מ-34 מהעונשין. "אנחנו כל כך טובים מבחינה התקפית, בכל משחק, שהיריבות ינסו כל שיטה כדי לשמור עלינו", אמר הארדן, "אנחנו פשוט צריכים למצוא את הדרך לתקוף. הלילה לא היה שונה. כשמצאנו כלי להשתמש בו, ניצלנו אותו. החבר'ה קיבלו זריקות נוחות, ופשוט רכבנו על הגל הזה כל הערב".

מעבר לשלשות ולהפגזות, יוסטון גם עשתה עבודה טובה בהגנה, כשאפילו הארדן היה זה שהצליח לעצור את ראסל ווסטברוק (שאומנם קלע 32, אבל גם רשם 9 איבודים). הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה (13:49) סיימה את הערב עם 53.5 אחוז מהשדה, 51.5 אחוז מהשלוש, ושוב נהנה מערב טוב של כריס פול: ב-20 המשחקים שבהם הוא קלע מעל 20 נקודות, הרוקטס במאזן 2:18.

פול סירב להתרגש מהרצף ואמר ש"אנחנו פשוט רוצים להישאר ברגע, מנסים לא לחשוב יותר מדי על כל הדברים האלה, פשוט להמשיך לשחק כדורסל בזמן שכל האחרים ידברו". טרבור אריזה התייחס למטווח של הרוקטס ואמר: "כולנו יודעים את התפקידים שלנו. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשמור על המגרש מרווח. כשיש מרווח, זה קל כמו לקרוא ספרון קטן של האל"ף-בי"ת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כרמלו אנתוני, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
עבר את הלוגו. כרמלו/AP

* כרמלו אנתוני נכנס הלילה לרשימת 20 הקלעים הגדולים בתולדות ה-NBA, אחרי שעבר את ג'רי ווסט. "זה כבוד", אמר כרמלו, "אני לא רוצה לשבת פה ולהגיד שזה לא כבוד, זו ברכה להיכלל ברשימה הזאת, בטופ-20. אני אפילו לא יודע מה עוד יש להגיד על זה". אנתוני קלע 23 נקודות בהפסד ליוסטון, כדי להגיע ל-25,210 נקודות קריירה. הבא בתור ברשימה הוא רג'י מילר (25,279 נקודות).

* אנתוני דייויס ממשיך להעמיד מספרי MVP, הפעם אפילו כשהוא פצוע. כוכב ניו אורלינס הצעיד את קבוצתו לניצחון תשיעי רצוף, 116:121 על הקליפרס, עם עוד הצגה מופלאה ושורה סטטיסטית של 41 נקודות, 13 ריבאונדים, 3 חסימות ו-3 חטיפות. דייויס נפצע שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה אחרי התנגשות בדיאנדרה ג'ורדן וכשירד לחדר ההלבשה הוא נראה צולע וכאוב. סביר להניח שעברו על הפליקנס רגעים של חרדה, אבל למזלם כוכבם הגדול חזר מיד עם פתיחת המחצית השנייה, וקלע בה 31 נקודות בתצוגה הירואית. "הוא משחק ברמה הכי גבוהה שיש ונראה ששום דבר לא משפיע עליו", אמר מאמנו אלווין ג'נטרי בהתייחס לתהיות הפרשנים על האפשרות שיזכה ב-MVP. ,הוא עבר פציעה קשה למדי, ובכל זאת נתן הצגה נהדרת".

ההשראה למחצית השנייה ההירואית, אגב, באה דווקא מחברו לקבוצה דמרקוס קאזינס (שפצוע בעצמו), שניגש אליו בזמן שקיבל טיפול רפואי ואמר לו בצחוק: 'או שאתה נכנס חזרה למשחק, או שאתה מעביר לי את גיד האכילס שלך כדי שאני איכנס".

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס, פצוע. AP
ככה זה כשהוא פצוע, כן? אנתוני דייויס/AP

* הבעלים של דאלאס מארק קיובן נחקר בעבר במשטרת אורגון על הטרדה מינית, כך מדווח הלילה בארה"ב. על פי הדיווח, אישה טענה שהיא ביקשה מקיובן להצטלם איתו בבר בפורטלנד, ובתגובה "הוא שלח ידיים לעבר הישבן שלה, דחף ידיים מתחת לג'ינס שלה ומתחת לתחתונים וחפן לה את המפשעה". קיובן מכחיש בתוקף את הטענות, שמגיעות על רקע הדיווחים על שורה ארוכה של הטרדות מיניות בדאלאס על ידי מספר גורמים בהנהלה ובקבוצה.

* הליגה בוחנת את הנעשה בשיקגו על רקע ההצהרות של הבולס לטנקינג. שיקגו החלה לאחרונה לפתוח בחמישייה עם הצעירים כריסטיאנו פליסיו ודייויד נוואבה, כשהוותיקים רובין לופז וג'סטין הולידיי כלל לא משותפים. הנהלת ה-NBA פוקחת עין על הנעשה בקבוצה, כחלק ממלחמתה בטנקינג - הפסדים מכוונים על מנת לייצר מאזן שלילי בתקווה לזכות בעמדה נוחה יותר לדראפט - וביררה עם שיקגו מדוע לופז והולידיי לא משחקים והאם הם כשירים. "אנחנו מכבדים את הדיאלוג עם הליגה", אמר סגן נשיא שיקגו ג'ון פקסון. רק לאחרונה קנסה הליגה את מארק קיובן, בעלי דאלאס, ב-600 אלף דולר על הצהרות בנושא, כשהודה שהמטרה של המאבריקס מעכשיו היא להפסיד.

וגם: חמישה ימים אחרי המפגש בין פילדלפיה לקליבלנד, סטטיסטיקה מעניינת על לברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully