וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט זכה באוסקר: "מרגיש יותר טוב מלזכות באליפות"

הסרט Dear Basketball שכתב כדורסלן העבר האגדי, קיבל את הפסלון בקטגוריית "סרט האנימציה הקצר". קובי: "אני עובד על ספר עכשיו, אני לא יכול לחכות להתעורר בבוקר ולהתחיל לכתוב"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שכבר זכה בחמש אליפויות NBA ובשלל תארים קבוצתיים ואישיים, החל מהלילה (בין ראשון לשני), בארון הגביעים של קובי בריאנט יושב גם פסלון אוסקר. הסרט Dear Basketball (בתרגום חופשי: "כדורסל יקר"), אותו כתב כדורסלן העבר האגדי, זכה בקטגוריית "סרט האנימציה הקצר" בטקס שנערך בהוליווד.

הסרט שבויים על ידי גלן קין וכאמור נכתב על ידי בריאנט בן ה-39, מבוסס על מכתב שכתב בריאנט לאתר האינטרנט The Players' Tribune שהוקם ב-2014 ומביא את דבריהם של ספורטאים מקצועניים באופן ישיר, ללא "תיווך" של של כלי תקשורת אחרים. באותו מכתב ב-2015 בריאנט הודיע על פרישה מכדורסל. אורכו של הסרט הוא חמש דקות והעלילה שלו מתארת את הקריירה של בריאנט מנקודת מבטו.

"כשחקני כדורסל, אנחנו אמורים לסתום את הפה ולכדרר. אבל אני שמח שאנחנו עושים קצת יותר מזה", אמר קובי בנאום הזכייה שלו. הדברים הללו היו רמז עבה להתרחשות בה היה מעורב לברון ג'יימס בחודש שעבר. כוכב קליבלנד הביע את דעתו בנושאים פוליטיים ומנחת הטלוויזיה לורה אינגרהאם מ"פוקס ניוז" הביעה את מורת רוחה מהעניין ואמרה: "תשמור את הדעות הפוליטיות שלך לעצמך. או כמו שמישהו פעם אמר: 'תסתום את הפה ותכדרר'".

אחרי שירד מהבמה, בריאנט התפנה לענות לשאלות הכתבים ואמר: "אני מרגיש יותר טוב מאחרי שזכיתי באליפויות, אני נשבע שזה נכון. אני עובד על ספר עכשיו, אני לא יכול לחכות להתעורר בבוקר ולהתחיל לכתוב".

קובי בריאנט אוסקר. רויטרס
"שמח שאנחנו לא יודעים רק לסתום את הפה ולכדרר". קובי/רויטרס
קובי בריאנט אחרי שזכה בטקס האוסקר. GettyImages
חוגג בצורה אופיינית. קובי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully