וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אלו כנראה המהלכים הכי גדולים שהיו לי אי פעם"

אחרי שניצח במו ידיו את דנבר, כוכב קליבלנד התמוגג מההצגה של עצמו כשאמר: "גם חסד האל עוזר לי להציג יכולת כזו. אני מבורך, אני לא לוקח שום דבר כמובן מאליו". לו: "פשוט נתנו לו את הכדור"

לילה עמוס ומעניין במיוחד עבר עלינו הלילה ב-NBA. בעוד שיוסטון, טורונטו וניו אורלינס הלוהטות המשיכו לנצח, קליבלנד שוב התקשתה ונזקקה לתצוגת שיא של לברון ג'יימס כדי לנצח בדנבר. נכון שראינו כבר הכול מלברון אבל ההצגה שלו הלילה היתה גדולה אפילו בסטנדרטים שלו. קינג ג'יימס קלע 39 נקודות, כולל 9 הנקודות האחרונות של קבוצתו בקצת יותר מדקה לסיום המותחן בו ניצחו הקאבס 108:113.

לברון ג'יימס קליבלנד. AP
איזו הצגה. לברון ג'יימס/AP

אפילו לברון בעצמו היה נלהב מההצגה שלו כשאמר בסיום המשחק: "זה כנראה המשחק הכי טוב שהיה לי. הגוף שלי, המחשבה והגישה שלי למשחק. גם חסד האל עוזר לי להציג יכולת כזו. אני מבורך, אני לא לוקח שום דבר כמובן מאליו".

מאז שחזר לקליבנד ב-2014, המספרים של ג'יימס רק עולים בכל שנה. ג'יימס סיים את המשחק אמש עם 15 מ-25 מהשדה, 5 מ-8 מחוץ לקשת והוסיף 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. זה היה משחקו הרביעי בלבד בקריירה עם לפחות 39 נקודות, 8 ריבאונדים ו-10 אסיסטים כשהוא קולע לפחות 5 שלשות. ג'יימס קלע 13 מתוך 15 הנקודות האחרונות של קבוצתו גם במחצית הראשונה.

"הוא כל כך רצה את המשחק הזה. הכדור היה בידיים שלו ברגעי ההכרעה", אמר טיירון לו מאמן קליבלנד. בעשרת המשחקים האחרונים של לברון בקליבלנד החדשה של אחרי הטריידים, ג'יימס קולע בממוצע 30 נקודות, מוסר 9.8 אסיסטים ולוקח 9.7 ריבאונדים למשחק. "זה היה משחק צמוד מאוד וניסיתי לעשות מהלכים כדי לנצח את המשחק", הוסיף לברון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully