וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: המגן השמאלי דודי טויטו מועמד לקבוצה בעונה הבאה

8.3.2018 / 17:45

שחקנה בן ה-23 של הפועל עפולה מהלאומית מסיים חוזה בתום העונה הנוכחית ומעניין מאוד את סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שכבר מתחילים לבנות את פאזל השחקנים לקראת העונה הבאה

ספורט 1

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי נתניה על הפועל אשקלון

דודי טויטו מועמד למכבי נתניה בעונה הבאה. המגן השמאלי מהפועל עפולה מסיים חוזה בתום העונה הנוכחית והוא מאוד מעניין את סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שכבר מתחילים לבנות את פאזל השחקנים לקראת העונה הבאה. במכבי נתניה רוצים לשמר את שלד השחקנים הנוכחי אבל יעשו מספר שינויים ויצרפו מספר שחקנים חדשים.

טויטו בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ובעונת 2015/16 הושאל למכבי פתח תקוה מליגת העל, בה רשם 22 הופעות. בעונה שעברה חתם במכבי שעריים מהליגה הלאומית, אך ירדה איתה ליגה ובעונה הנוכחית חתם עם בהפועל עפולה איתה הוא חווה עונה נהדרת כשקבוצתו ממקומת במקום החמישי בליגה הלאומית עם 39 נקודות.

לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה (18:00, ספורט 5+ לייב) מתוכננים בקבוצה שלושה שינויים: חגי גולדנברג עשוי לפתוח כמגן שמאלי במקום קובי מור, דידייה קוגבניה מועמד לפתוח בקישור במקום דן גלזר ובהתקפה אמור רמזי ספורי לעלות באחד עשר במקום יונס מלדה הצעיר שעשוי לרדת ולחזק את קבוצת הנוער במשחק חשוב שמתוכנן לה.

עוד בנושא:

נתניה לא תמכור את דיא סבע לקבוצה בארץ, רק הצעה גבוהה מחו"ל תישקל
הבורר פסק: מכבי נתניה תשלם לטוברוק 1.3 מיליון שקל על דיא סבע
יונס מלדה: "אני עוד לא כוכב ואני שמח על ההזדמנות שנתנו לי"

דודי טויטו שחקן מכבי פתח תקוה לפני עדי נמני שחקן הפועל רעננה. מגד גוזני
חוזר לליגה הבכירה? דודי טויטו במדי מכבי פתח תקוה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully