וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונס מלדה: "אני עוד לא כוכב ואני שמח על ההזדמנות שנתנו לי"

3.3.2018 / 20:15

ילד הפלא של מכבי נתניה הצטנע בסיום ה-0:2 של קבוצתו על הפועל אשקלון: "מכוונים למקום השלישי". דראפיץ': "ילד כשרוני מאוד". מסאי דגו: "אסור להוריד את הראש. בטוח שנישאר"

שחקן מכבי נתניה יונס מלדה עם עוזר המאמן שי ברדה. ברני ארדוב
"אני רק בהתחלה". יונס מלדה עם שי ברדה/ברני ארדוב

מכבי נתניה ממשיכה להרשים. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה עלתה למקום החמישי בטבלה כשבמאזנה 42 נקודות הודות לניצחון הביתי 0:2 היום (שבת) על הפועל אשקלון. אחרי מחצית ראשונה חלשה, ילד הפלא יונס מלדה כבש ראשון (55) ודיא סבע הכפיל (69) כדי לקבוע את תוצאת המשחק אחרי שמירקו אורמוש החטיא פנדל בדקה ה-85. נתניה יכולה בחלומותיה הפרועים לחלום על כרטיס לאירופה, בעוד אשקלון מוכרחה להשתפר אם היא חולמת על הישארות בליגת העל.

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' אמר בסיום: "אסור לנו להפסיק לשחק ואני שמח שהשחקנים עשו את זה. הדבר הבא הוא להתקדם כמה שיותר. בשבוע הבא יש לנו בני יהודה, שיש לה פחות או יותר את אותה כמות נקודות כמו שלנו. יונס מלדה הוא ילד כישרוני מאוד, עוד שחקן תוצרת בית שאנחנו כל הזמן מסתכלים אל הכיוון הזה. עושים עבודה מצוינת במחלקת הנוער. אני מקווה שהוא ימשיך כך. אין לי בעיה שאני אעשה תיקו ושי ברדה ינצח. בסופו של דבר זו הקבוצה וזה יפה שאין אגו ואין שום דבר. השחקנים נותנים הכול למען המועדון וזה מה שחשוב".

מאמן הפועל אשקלון מסאי דגו. ברני ארדוב
מתחיל לחשוב על מכבי חיפה. מסאי דגו/ברני ארדוב

איש השעה, יונס מלדה, אמר: "אני עוד לא הכוכב של מכבי נתניה, אני רק בהתחלה ושמח שנתנו לי את ההזדמנות. לאט לאט מתקדמים. ערן לוי תמיד עוזר לי, בכדורגל ולא בכדורגל. הוא עוזר לי בהכול. אנחנו נילחם, אנחנו לא רוצים להיות מקום חמישי, אלא להתקדם ולהיות במקום השלישי. רוצים להתקדם כמה שאפשר ולא להישאר איפה שאנחנו. אני מרגיש רעב, אני לא מסתפק בזה".

מאמן הפועל אשקלון מסאי דגו: "זה לא ייאמן השערים שאנחנו סופגים. התכוננו לזה כל השבוע ודיברנו על זה שנתניה מגיעה מהאמצע. שני השערים שקיבלנו הם מהאמצע. אסור להוריד את הראש, ממחר נתחיל לחשוב כבר על מכבי חיפה. אם היום לא היינו סופגים מוקדם, היינו יכולים לכבוש שער כי נתניה הייתה יוצאת יותר קדימה. אחר כך היה קשה יותר. אם היינו כובשים, הייתה לנו אפשרות לחזור. אני בטוח ב-100% שאשקלון תישאר בליגה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:2 את הפועל אשקלון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully