וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר פסק: מכבי נתניה תשלם לטוברוק 1.3 מיליון שקל על דיא סבע

4.3.2018 / 16:16

נוכח השמועות על עזיבה אפשרית, הסתיימה הבוררות בנוגע למלך שערי ליגת העל. מכבי נתניה: "סבע הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו". במועדון מתלהבים ממלדה: "אצלנו תמיד אפשר לשלוף שחקנים מהנוער"

ספורט 1

בווידאו: תקציר ה-0:2 של נתניה על אשקלון

הבוררות בעניין דיא סבע הגיעה היום (ראשון) לסיומו, כאשר הבורר פסק כי מכבי נתניה תשלם לבית"ר טוברוק 1.3 מיליון שקל על החלוץ הפורה. בקבוצה מרוצים ממלך שערי ליגת העל, שחזר לכבוש אמש (שבת). "דיא הוא שחקן של מכבי נתניה והוא מחויב למועדון הזה עד הסוף", אמר שי ברדה לנוכח הידיעות כי סבע עשוי להימכר לקבוצה בארצות הברית.

בטוברוק הגיבו לפסיקה: "אנו מברכים על פסיקת הבורר הנכבד ומחזקים ידי מערכות המשפט והחוק באשר הן. טוברוק, אשר כספיה כולה מושקעים בחינוך וטיפוח ילדים ובני נוער, הצליחה לטפח ולקדם גם את סבע משחקן אלמוני לשחקן מוביל, והיא מאחלת למכבי נתניה כי דיא ימשיך להוביל אותה להצלחות נוספות בעתיד".

במכבי נתניה מאוד מרוצים מהגישה של השחקנים שכבר התחברו למשימה הבאה שהציבו להם סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. אחרי שהקבוצה הבטיחה את המקום בפלייאוף העליון, הציבו המאמנים את המקום הרביעי כמטרה והשחקנים גרפו אמש עוד שלוש נקודות עם ניצחון 0:2 אשקלון. מי שכבש שער ראשון בבוגרים הוא החלוץ יונס מלדה ושי ברדה כבר הוריד אותו אמש לקרקע כשאמר: "ליונס מלדה יש עוד הרבה מה לעשות, מה לשפר ומה לעבוד. יש למכבי נתניה מחלקת נוער טובה ואנחנו יכולים לשלוף שחקנים. בכדורגל לא משחקים לפי תעודת זהות". מלדה ימשיך לקבל אשראי בהרכב, אפילו שהוא לוקח את המקום לאלחסן קייטה שלא מצליח לחזור למה שהוא היה בתחילת העונה.

ניקו אולסק רשם משחק מצוין עם תמיכה בהתקפה. "אם הייתי מאמן הנבחרת הבא, הייתי לוקח אותו", אמר ברדה. "הוא מהטובים ביותר בתפקיד שלו".

עוד בנושא

המקום הרביעי בהישג יד? 0:2 למכבי נתניה על הפועל אשקלון
יונס מלדה בן ה-18, אחרי שער הבכורה שכבש: "אני עוד לא כוכב"

שחקן מכבי נתניה יונס מלדה עם עוזר המאמן שי ברדה. ברני ארדוב
תגלית המשחק. מלדה חוגג עם שי ברדה/ברני ארדוב

ממכבי נתניה נמסר לאחר הפסיקה: "דיא סבע הוא שחקן מוביל וחשוב במועדון ומהווה חלק בלתי נפרד מאיתנו בארבע העונות האחרונות. משכך, מכבי נתניה שמחה על סיום הסאגה הארוכה ומברכת על תוצאותיה החיוביות. המועדון והשחקן משוכנעים כי כעת הכותרות העוסקות בנוגע לעתידו של השחקן ירדו ממרכז הבמה. מכבי נתניה מכבדת את המוסדות השיפוטיים של ההתאחדות, את המוסד לבוררות ואת הפסיקה שיצאה תחת ידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully