וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה לא תמכור את סבע לקבוצה בארץ, רק הצעה גבוהה מחו"ל תישקל

6.3.2018 / 12:07

אחרי שתשלם לטוברוק את הסכום שקבע הבורר על מלך שעריה (1.3 מיליון שקל), נתניה תנסה להחתימו בעונה הבאה על חוזה חדש ועשויה למכור אותו רק תמורת סכום גבוה בהרבה ממיליון יורו

ספורט 1

מכבי נתניה מתכוונת לבנות את עצמה גם בעונה הבאה סביב דיא סבע וערן לוי. בעוד שלוי, אשר חתם באחרונה על חוזה חדש, לא שוקל אפילו לפזול לקבוצה אחרת, סבע עשוי להיות יעד לחיזור מצד הקבוצות הגדולות בארץ ואולי אף לקבל הצעה מעניינת מאוד מחו"ל. שלשום קבע עורך הדין תגר עמיאל שניהל את תיק הבוררות בעניין סבע כי מחירו יהיה 1.3 מיליון שקלים ובקרוב תעביר מכבי נתניה את הסכום המדובר לבית"ר טוברוק ותקבל לחזקתה 100 אחוז מכרטיסו של סבע. לקשר המצטיין יש חוזה בקבוצה עד חודש מאי 2,020 ובמועדון אין שום כוונה למכור אותו בקיץ, כל שכן לקבוצה בישראל.

עוד בנושא:

הבורר פסק: מכבי נתניה תשלם לטוברוק 1.3 מיליון שקל על דיא סבע
המקום הרביעי בהישג יד? 0:2 למכבי נתניה על הפועל אשקלון

שחקני מכבי נתניה ערן לוי, דיא סבע חוגגים. ברני ארדוב
השלד של נתניה גם לשנים הבאות. סבע ולוי/ברני ארדוב

בעלי מכבי נתניה אייל סגל מדגיש לא אחת שהוא לא ימכור שחקנים לקבוצות בארץ אלא אם יהיה מדובר בחצי העונה האחרונה בחוזה שלהם. סגל מתכוון להילחם על כל שחקן טוב של מכבי נתניה וגם במקרה של סבע, הוא ינסה במהלך העונה הבאה לסגור איתו על חוזה חדש כדי שבחודש ינואר 2,020, הוא לא ימצא את עצמו מול שחקן שיהיה שחקן חופשי כעבור ארבעה חודשים.

מה שעשוי לטרוף בכל זאת את הקלפים מבחינת מכבי נתניה, זו הצעה גבוהה שתתקבל על סבע מקבוצה באירופה. אם מול קבוצות ישראליות לא מתכוונים בנתניה לנהל משאים ומתנים על שחקנים מצטיינים, מול הצעות טובות מחו"ל יתכן שבמועדון יהיו יותר גמישים מתוך כוונה לא לעמוד בדרכו של שחקן שרוצה ויכול להתקדם ולהגשים חלום לשחק בחו"ל. גם במקרה כזה צריכה להיות הצעה ממש גבוהה כדי שמכבי נתניה תסכים לשאת ולתת עם קבוצה מאירופה על מכירת מלך שערי הליגה בקיץ הקרוב.

סביר להניח שאחרי שמכבי נתניה תשלם יותר מ-300 אלף יורו עבור סבע, היא לא תתפתה למכור אותו במיליון יורו לחו"ל, אלא תרצה סכום הרבה יותר גבוה. בכל מקרה, הקלפים אצלה מאחר שהשחקן עובר אליה וכאמור חתום לעוד שנתיים.

באשר למחיר שקבע הבורר, טוענים במכבי נתניה שהיה די ברור מבחינתם כי לבסוף הפסיקה תתייחס ליכולת של השחקן העונה ולא למצבו בקיץ 2016, אז כאמור נוצרה המחלוקת בין מכבי נתניה לבית"ר טוברוק על גובה הכרטיס שלו. בעוד שבבית"ר טוברוק מאוד מרוצים מהסכום שקיבל עורך הדין עמיאל, במכבי נתניה קיבלו זאת באכזבה מסויימת אבל גם בהבנה שזה פחות או יותר הסכום שהיה סביר שייקבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully