וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי נגד דני אלבס אחרי "ההספד" לאסטורי: "אטימות מזעזעת"

מגן פ.ס.ז' הסביר מדוע המוות של הבלם האיטלקי "לא הזיז לי יותר מדי", באלוטלי הגיב במתקפה: "שישמור את ההגיגים שלו לעצמו ויפסיק לדבר שטויות". בוז במהלך דקת הדומייה לזכרו באנפילד

ספורט 1

מותו הפתאומי של דוידה אסטורי ממשיך להסעיר את איטליה. אמש (שלישי) פורסמו ממצאי נתיחת גופתו של בלם פיורנטינה ונבחרת איטליה, והתברר כי סיבת מותו היא אכן דום לב בשינה. ובזמן שהכדורגל האיטלקי כולו מתאבל ומקדיש לזכרו של אסטורי שלל מחוות והספדים, בארץ המגף מתייחסים גם לדברים של דני אלבס, שלפני המשחק של פריס סן ז'רמן מול ריאל מדריד אמר: "לא הכרתי אותו, אז זה לא הזיז לי יותר מדי. הוא עשה מה שהוא רצה בעולם הכאוטי שלנו וכעת הוא במקום טוב יותר. יש ילדים שמתים מדי יום שלא מקבלים סיקור תקשורתי והם חשובים באותה מידה. כולנו מתים בשלב כזה או אחר. אולי אנחנו עצובים, אבל לא כמו משפחתו".

אמירותיו של אלבס תפסו כותרות והצליחו להרגיז כמה אנשים באיטליה, כולל את מריו באלוטלי. "מה שדני אלבס אמר לא שגוי, אבל טוב היה עושה אם היה שומר את ההגיגים שלו לעצמו. יותר מדי פעמים הוא מדבר על נושאים שלא קשורים אליו וגם במקרה הזה, הוא היה צריך להביע תנחומים וזה הכל, לא לדבר שטויות. זו אטימות מזעזעת".

אמש הוקדשה דקת דומייה לזכרו של אסטורי לפני משחקי שמינית גמר ליגת האלופות. במהלך דקת הדומייה באנפילד היו עשרות אוהדים ששרקו בוז, משום מה וגם בפארק דה פרינס המחווה לא עברה בשקט, כשבזמן דקת הדומייה נשמעו רעשים בלתי פוסקים מהיציעים.

עוד בנושא

דני אלבס: "לא הכרתי את אסטורי, המוות שלו לא הזיז לי יותר מדי"
הרופא אישר: "סיבת המוות של דוידה אסטורי הינה דום לב בשינה"
סוף מיוחד לשחקן מיוחד: לזכרו של קפטן פיורנטינה דוידה אסטורי

שחקני פריס סן ז'רמן בדקת דומייה לזכרו של דוידה אסטורי. רויטרס
דקת דומייה לזכר אסטורי, אמש בפארק דה פרינס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully