וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא אישר: "סיבת המוות של דוידה אסטורי הינה דום לב בשינה"

נתיחת הגופה של בלם פיורטינה התקיימה, והרופא סיפר כי האבחנה הראשונית הייתה גם הנכונה. הלוויתו של אסטורי תתקיים ביום חמישי הקרוב בבזיליקה בה קבורים מיכאלנג'לו וגלילאו

ספורט 1

התובע של העיר אודינה בצפון-מזרח איטליה, אנטוניו דה ניקולו, מככב בכותרות של אתרי הספורט בארץ המגף ביומיים האחרונים. דה ניקולו אחראי לחקירת מותו של דוידה אסטורי בבית המלון "לה די מורט" בעיר והוא הבטיח שהיום (שלישי) תתקבלנה התשובות, והן הגיעו. הרופא שחקר את המקרה אישר: אסטורי מת מדום לב במהלך השינה. הרופא הוסיף: "קצב פעימות הלב של אסטורי הלך וירד, עד שליבו הפסיק לפעום במהלך השינה". גופתו של בלם פיורנטינה תועבר כעת להכנה לקראת הלוויתו, שתיערך ביום חמישי הקרוב בפירנצה.

אתמול היה נדמה שדה ניקולו מטיל פצצה כשהוא הצהיר שתפתח חקירה שתבדוק בין היתר אפשרות שהשחקן מת בנסיבות לא טבעיות (רצח או הריגה). גם בכמה כלי תקשורת באיטליה התרגשו נוכח ההצהרה של דה ניקולו, ועל כן אמש הוא הסביר את דבריו.

"אין אינדיקציה לכך שאסטורי מת בנסיבות לא טבעיות, אבל אנחנו רוצים להמתין לתוצאות הנתיחה", אמר דה ניקולו, "מדובר בהליך פורמלי שאנחנו חייבים לבצע. אם הוא היה מת על המגרש ולא במיטתו, החקירה הייתה פשוטה יותר. כשאדם מת בגיל כל כך צעיר, החובה שלנו היא למצות את כל האפשרויות". הלוויתו של אסטורי תתקיים ביום חמישי בעיר פירנצה, בבזיליקה בה קבורים מיכאלנג'לו וגלילאו.

עוד בנושא:

התובע הודיע: חוקרים גם אפשרות של מוות בנסיבות לא טבעיות
סוף מיוחד לשחקן מיוחד: לזכרו של קפטן פיורנטינה דוידה אסטורי
טרגדיה באיטליה: דוידה אסטורי מת בשנתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully