וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן פיורנטינה דוידה אסטורי מת בשנתו, משחקי המחזור נדחו

אבל באיטליה: הבלם בן ה-31, שנמנה גם עם סגל הנבחרת, מת ככל הנראה "בנסיבות טבעיות" בזמן ששהה עם קבוצתו במלון. פראנדלי: "אני המום". בופון: "מדמויות הספורט הטובות שהכרתי"

ספורט 1

בווידאו: השער האחרון של אסטורי

טרגדיה באיטליה: קפטן פיורנטינה דוידה אסטורי מת הלילה (בין שבת לראשון) בשנתו, בנסיבות שטרם הובררו בשעה ששהה עם שאר חבריו במלון באודינה, כהכנה למשחק שאמור היה להיות משוחק היום.

על פי דיווח בכלי תקשורת מקומיים, אסטורי שהפך רק לפני שבועיים לאב טרי, לא הופיע לכינוס של השחקנים בשעות הבוקר, ולא עלה לטלפון, לפני שהתגלה על ידי חבריו לקבוצה כשהוא מוטל בחדרו ללא רוח חיים. באיטליה כבר צוטטו מספר מקורות כי טענו שמדובר ב"נסיבות טבעיות", ככל הנראה מדום לב.

ברחבי איטליה, כאמור, הגיבו בהלם מוחלט. שחקני גנואה וקליארי, שהיו אמורים לשחק ב-13:30, התבשרו על החדשות האיומות והחלו למרר בבכי על כר הדשא. מאמן קליארי דייגו לופז, ששיתף עם אסטורי פעולה בעבר, היה במצב כל כך קשה עד שהיה זקוק לטיפול רפואי.

עוד בנושא

אתמול באיטליה: נאפולי נכנעה 4:2 לרומא, יובנטוס ניצחה בדקה ה-93
הבלוג של יוכין על חטא היוהרה של מריו רוי שעלה לו ביוקר

דוידה אסטורי שחקן פיורנטינה. GettyImages
הלם בכדורגל האיטלקי. דוידה אסטורי (צילום: GettyImages)/GettyImages

בעקבות המקרה הטרגי, בוטלו כל משחקי המחזור בסרייה A, כולל המשחק של פיורנטינה מול אודינזה, שאמור היה להיפתח ב-16:00.

"פיורנטינה מבשרת בהלם על מותו של הקפטן האהוב שלנו, שסבל ממחלה. המצב עדין ורגיש, ומתוך כבוד למשפחתו של דוידה, לא נוכל להרחיב יותר על הנסיבות בהן מת".

שחקני גנואה וקליארי קיבלו את החדשות הנוראות על כר הדשא ופרצו בבכי

מאמן נבחרת איטליה לשעבר צ'זארה פראנדלי אמר: "יש לי זכרונות שלו שאשמור לעצמי. אנצור אותו בליבי, שבוכה כרגע. אני המום ומרגיש בור ענק שנפער בתוכי, הכאב כל כך גדול שאי אפשר לנחם אותי".

ג'אנלואיג'י בופון ספד לאסטורי באינסטגרם: "צ'או, אסטרו היקר. לעתים רחוקות אני מביע את דעתי בציבור, אבל במקרה שלך הייתי צריך לחרוג מהנוהל שלי. המשפחה שלך צריכה לדעת שהיית אדם טוב באמת, אדם שביטא בצורה הטובה ביותר את העולם הישן, עם ערכים טובים כלפי הסביבה. היית אחת מדמויות הספורט הטובות ביותר בהן נתקלתי".

רק לפני יומיים דווח כי אסטורי צפוי להאריך חוזה בפיורנטינה עד 2022, אחרי שהסכים לחוזה חדש של שלוש שנים וחצי נוספות במועדון. הבלם שיחק במחלקת הנוער של פונטיסולה, והחל את קריירת הבוגרים שלו במילאן, אבל לא שיחק במדיה, והועבר לקליארי בהשאלה. לאחר מכן הושאל גם לרומא ולפיורנטינה, עמה כאמור אמור היה להאריך חוזה.

הוא רשם ארבע הופעות בנבחרת הנוער, ולנבחרת הבוגרת קיבל זימון ראשון תחת המאמן צ'זרה פראנדלי באוגוסט 2010. הופעת הבכורה שלו בנבחרת הייתה במשחק ידידות מול אוקראינה בקייב במרץ 2011. בגביע הקונפדרציות ב-2013 הוא אף כבש שער מול אורוגוואי בקרב על המקום השלישי. הופעתו האחרונה במדי הנבחרת הייתה נגד ישראל לפני חצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully