וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת הקבוצות: עיני ישמש כנשיא, במקביל ימונה יו"ר בשכר בניגוד לתקנון

6.3.2018 / 13:27

למרות נוכחות דלילה של נציגי קבוצות בכינוס שארגן בעלי הפועל רעננה אשר אלון, החליטו המשתתפים להציע שינוי מבני בהתאחדות. אלא שעל פי תקנון העמותות יו"ר לא יכול קבל שכר. אשדוד החרימה את הכינוס בשל פרשת אשר אלון - אלי חכמון

ספורט 1

נוכחות דלילה של בעלי קבוצות ליגת העל והלאומית נרשמה היום (שלישי) בכינוס שאותו ארגן בעלי הפועל רעננה אשר אלון נגד הכוונה להריץ את שטרן חלובה לתפקיד יושב ראש ההתאחדות. למרות זאת החליטו המשתתפים לצאת בהודעה בה הם קוראים לשנות את המבנה הניהולי של ההתאחדות ולמנות יושב ראש בשכר לארגון. במקביל על פי ההצעה ימונה יושב הראש הנוכחי עופר עיני לתפקיד נשיא ההתאחדות. בהודעה נאמר כי: "אנו תומכים במודל ניהולי להתאחדות לכדורגל אשר יכיל נשיא בדמותו של עופר עיני. הנשיא יהיה אחראי על הקשרים הבינלאומיים, אסטרטגיה, תקציבים וקשרי ממשל. לצידו ייבחר יושב ראש התאחדות פעיל במשרה מלאה ובשכר שימונה על ידי בעלי הקבוצות ויהיה בעל זיקה ישירה לענף הכדורגל. הפורום ימשיך ויתכנס בצורה סדירה, אנחנו בטוחים שבישיבות הבאות יצטרפו כלל בעלי הקבוצות המקצועניות בארץ". עם זאת יש לציין כי על פי תקנון העמותות יושב ראש לא יכול לקבל שכר עבור עבודתו.

אלון זימן לשעה 13.00 באיצטדיון בנתניה מפגש נציגי קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית ובמקום 30 איש, הגיעו רק אחד עשר כולל אלון עצמו. מליגת העל הגיעו רק אייל סגל ממכבי נתניה ודניאל סטאנצ'ו מהפועל עכו. סגל בעלי מכבי נתניה אמר בכניסה לישיבה: "יש לי תפיסת עולם משלי לגבי תפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבל אני לא שולל אף אחד מהמועמדים ולכן הגעתי להקשיב".

אלון שהתבטא נגד האפשרות שחלובה יהיה יושב ראש ההתאחדות הבא, בטענה כי זה יצעיד את ההתאחדות עשרות שנים אחורה, ביקש מכל הקבוצות להגיע. במ.ס. אשדוד החליטו לא להגיע בין היתר בשל החשדות שהעלה אלון כנגד השופט אלי חכמון והקשר שהופרך בינתיים בינו לבין ג'קי בן זקן.

עוד בנושא
מרכז מכבי: "גיורא שפיגל וגבי אשכנזי סירבו לפניות לשמש כיו"ר ההתאחדות"
אשר אלון תוקף: "מינוי חלובה יחזיר את הכדורגל 20 שנה אחורה"
המלצות ועדת עיני: מינוי מנהל טכני לנבחרת וועדה מקצועית מעליו

אייל ברקוביץ', בעלי עירוני ראשון לציון. שלומי גבאי
התייצב למפגש. אייל ברקוביץ'/שלומי גבאי

מהליגה הלאומית נרשמה היענות מכובדת מצד שמונה קבוצות: הפועל תל אביב, הפועל ראשון לציון, הפועל פתח תקווה, עירוני נשר, רמת השרון, אחי נצרת, הפועל נצרת עלית והפועל רמת גן. "הגעתי כדי לכבד את אשר אלון ולהקשיב למה שיש לו לומר", אמר איל ברקוביץ'.

כזכור אמור יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני למסור בשבוע הבא את החלטתו בנוגע לקדנציה נוספת בראשות ההתאחדות. עיני עשוי לרוץ לקדנציה נוספת, אך יתכן שהוא יעדיף לשמש כסוג של נשיא לענייני חוץ, כפי שמציעים כעת בעלי הקבוצות, ולהריץ את שטרן חלובה לתפקיד יושב הראש, מהלך לו מתנגד אשר אלון ועוד קבוצות, אשר חלקן כאמור לא שלחו נציגות לכינוס היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully