וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשר אלון תוקף: "מינוי חלובה יחזיר את הכדורגל 20 שנה אחורה"

28.2.2018 / 18:45

בעלי הפועל רעננה סיפק דעה נחרצת לידיעות על מינוי אפשרי של חלובה ליו"ר ההתאחדות: "לא האמנתי כששמעתי את זה. אם זה יקרה, לי לא יהיה עניין בהתאחדות". מורן מאירי ישמש כממלא מקום?

ספורט 1

בימים האחרונים נפוצו ידיעות לפיהן נסגר דיל, שבמסגרתו יכהן שטרן חלובה כיושב ראש ההתאחדות לכדורגל ועופר עיני יהפוך לנשיא כבוד, עם סמכויות במישור הבינלאומי ובקשרי חוץ, ומסתבר שלא כולם מרוצים מהרעיון. "שמעתי על הרעיון במרכז הפועל להריץ את שטרן חלובה לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל ולא האמנתי", אמר היום (רביעי) אשר אלון מבעלי הפועל רעננה, "מה, רוצים לקחת את הכדורגל הישראלי 20 שנה אחורה? אני לא מבין מאיפה צץ הרעיון הזה אבל אם אכן ימונה חלובה ליושב ראש ההתאחדות, לי לא יהיה עניין בהתאחדות לכדורגל. גם כך כל העניינים כמעט עברו לניהול מנהלת הליגה שם אני חבר באחת הוועדות".

בתוך כך נודע כי במסגרת הדיל בו חלובה ועיני יעמדו בראש ההתאחדות, עשוי עורך הדין מורן מאירי יועצה המשפטי של מכבי תל אביב לשמש כממלא מקום יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. מאחר שמאירי קשור למכבי תל אביב, הוא לא יכול לרוץ לתפקיד יושב ראש ההתאחדות אלא רק לממלא המקום.
יש לציין כי במרכזי הפועל ומכבי שצריכים לאשר את הדיל המדובר, קיימת התנגדות פרסונלית לאנשים מסוימים כפי שהיטיב לבטא אשר אלון.

עוד בנושא

נסגרו כל הפרטים: נבחרת ארגנטינה ומסי יתמודדו מול ישראל ב-9.6
אורלנדו סה חתם בסין, מכבי תל אביב תקבל כמיליון יורו
איל ברקוביץ': "אוהד עשה מחאה ומונה לסקאוט. מה הולך במכבי חיפה?"

שטרן חלובה מ"מ יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
לא כולם מרוצים מהכוונה למנותו. שטרן חלובה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully