וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "אוהד עשה מחאה ומונה לסקאוט. מה הולך במכבי חיפה?"

שחקן העבר והפרשן התייחס ב-FM102 לפרשה שנחשפה בוואלה! ספורט: "שחר מפזר מיליונים אבל עושה הרבה שטויות. טביב מעריך את הכיס שלו, הוא לא ייתן תפקיד סקאוט למישהו מה'לה פמיליה' שצועק לו"

צילום מסך

"יש איזה איש שעשה מחאות נגד יענקל'ה ומכבי חיפה ומינו אותו לסקאוט במועדון. כשסיפרו לי את זה אמרתי שזה שקר. לא יכול להיות דבר כזה. מה הוא קשור לכדורגל הבחור הזה? הוא עשה מחאה נגד יענקל'ה והמועדון, עכשיו שמים אותו סקאוט? לא מעניין אותי השכר. אם ישימו אותו שומר אני אבין. סקאוט צריך לדעת כדורגל, צריך להביא שחקנים. אני לא מבין מה הולך שם". כך אמר שחקן העבר והפרשן איל ברקוביץ', ב"תכנית הספורט של ישראל", זאת בעקבות פרשת הסקאוט במכבי חיפה שנחשפה בוואלה! ספורט.

כזכור, בשבוע שעבר חשפנו כי אחד מראשי המחאה נגד שחר, מאור בורג', קיבל בימים האחרונים רשמית את תפקיד הסקאוט של המועדון. רק לפני תחילת העונה שעברה התבטא הסקאוט החדש בחריפות נגד שחר ואף לא הכחיש כי הוא מעוניין שיעזוב את הקבוצה. מאוחר יותר הפסיק במחאה ואף נראה מסתובב במועדון בתקופת גיא לוזון - עד שקיבל את התפקיד מראשי המועדון.

עוד בנושא
מכבי חיפה מינתה סקאוט שהיה אחד מראשי המחאה נגד יעקב שחר
"הסקאוט החדש היה מעורב בהחתמת קאיו וקלאוס"
"אני מפחד שאתן סטירה לאיזה אוהד שיירק עליי. אז אני לא מגיע". אייל ברקוביץ' מדבר על הכול

איל ברקוביץ' הבעלים של הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
"שחר מפזר מיליונים". אייל ברקוביץ'/ברני ארדוב

"שחר נותן מיליונים, בגלל זה אי אפשר להחליף אותו. הוא מפזר מיליונים, אבל הוא עושה הרבה שטויות", אמר ברקוביץ' בתכנית. "לשים סקאוט אחד שעשה נגדך מחאה זאת שטות. מה זה הדבר הזה? טביב מעריך את הכיס שלו, הוא לא ייתן תפקיד סקאוט למישהו מה'לה פמיליה' שצועק לו".

"החלטנו לפתוח במחאה 'יענקל'ך' מתוך אמונה שללא מחאה מול הבעלים של המועדון דבר לא ישתנה. הכנו שלטים, התראיינו בתוכניות הרדיו ואת הכל עשינו בצורה תרבותית - למרות ההבנה שמחאה נגד יענקל'ה שחר לא פופולרית", כתב בעבר הסקאוט של מכבי חיפה. "ידענו איך זה יתקבל בתקשורת ובעיקר אצל האוהדים שמבחינתם יענקל'ה הוא פרה קדושה".

עוד באותו נושא

ברקוביץ': "הכי כואב לי שאומרים שלקחתי לחבר שלי את אישתו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully