וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסקאוט החדש היה מעורב בהחתמת קאיו וקלאוס"

22.2.2018 / 19:17

הפרסום בוואלה! ספורט, לפיו אחד ממובילי המחאה נגד יעקב שחר קיבל את תפקיד הסקאוט, עורר הדים. לאתר נודע כי בורג' היה מעורב בהחתמת שחקנים. בעבר הודה: "לקחתי את היענקל'ך צעד אחד קדימה"

עריכה: שניר דבוש

שיחת היום במכבי חיפה עסקה במינויו של הסקאוט החדש, שהיה אחד מראשי המחאה נגד נשיא המועדון יעקב שחר. מאז פרסום הידיעה שנחשפה בוואלה! ספורט, וממשיכה לעורר הדים, סיפרו גורמים במועדון כי בורג' שאינו עבד בתקופה בה גיא לוזון היה בקבוצה הגיע פעמים רבות למתחם ושוחח עם חלק מאנשי המועדון בנוגע לשחקנים. אחד האנשים שהיו מאוד מעורבים במינויו הוא המנכ"ל אסף בן דב. עוד נמסר, כי "הסקאוט החדש היה מעורב בהחתמת החלוץ סטפנוס אתנסיאדיס, והחתמת הקשר הברזילאי קאיו, ואפילו המליץ להחתימם".

על הקשר הקודם בין מאור בורג' למועדון יכול להעיד אירוע שקרה בחודש אוגוסט האחרון. למרות שכלל לא החזיק בתפקיד במועדון, קיבל בורג' ערכה מיוחדת ובה חולצה של מכבי חיפה עם ראשי התיבות של שמו באנגלית. בהקדשה מיוחדת נכתבו מילים חמות לרגל יום הולדתו - יחס שלא כל אחד מהאוהדים הירוקים זוכה לו. נדגיש שוב כי מאז סיום המחאה נגד מכבי חיפה, בורג' נהג לפרסם טורים ודעות בעד המועדון. כך למשל, בפוסט שפרסם בינואר 2017, קרא לאוהדים להגיע כדי לעודד את הקבוצה במשחק חשוב. יחד עם זאת, נראה כי הדברים שכתב שונים בתכליתם מדברים אותם כתב בעבר. כך למשל, בחודש יוני 2016 פרסם בורג' טור באתר האוהדים, בו הוא מודה כי רצה ששחר ייקח צעד אחורה מניהול המועדון ופרגן למנכ"ל בן דב. בטור הגדיר בורג' את עצמו כ"אחד האוהדים הכי קיצוניים בפסימיות כלפי המועדון", וזאת רגע לפני שקרא לאוהדים לחדול מהמחאה ולתמוך בקבוצה.

עוד בנושא
מכבי חיפה מינתה סקאוט שהיה אחד מראשי המחאה נגד יעקב שחר
רועי קהת: "צריך להבין שאנחנו מתמודדים נגד הירידה, זה כמו גמר גביע"
רוטן ערך "מחנה מקוצר" לשחקנים: "חשוב שתלמדו מהטעויות שלכם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המליץ להחתים. קאיו ויעקב שחר/מערכת וואלה, צילום מסך

"זה כבר כמה שנים שאני מסתובב בתחושה לא טובה בנוגע להתנהלות של מכבי חיפה כמועדון תחרותי, בשנה האחרונה התחושות התבססו והפכו לזעם גדול, הזעם הזה הוביל למחאה, יחד עם עוד מספר אנשים (לא קטן) ששותפים לזעם הזה החלטנו לפתוח במחאה 'יענקלך'", כתב הסקאוט החדש של מכבי חיפה בטור שפרסם באתר האוהדים רק לפני יותר משנה וחצי, ו"פחות משנה מאז התחזק הקשר בינו לבין מכבי חיפה", כלשונם של גורמים במועדון. בטור הוא קרא לקהל להפסיק במחאה והודה כי: "כשיצאנו לדרך רובנו רצינו שיענקל'ה ייקח צעד אחורה בכל מה שנוגע לניהול המועדון, נכון שבחודש האחרון סירבתי לראות את זה אבל זאת המציאות".

בהמשך התייחס לידיעות לפיהן מכבי חיפה מקיימת מגעים עם רועי קהת: "מקור המרמור שלנו מגיע מאתרי הספורט ואנשי תקשורת שמסקרים את המועדון ומפיצים לא פעם ידיעות שאין להם שום בסיס של אמת!! אני מתחייב שהמידע שהעיתונאים חשופים אליו הוא שווה ערך למידע שאנחנו חשופים אליו, הכל פרי דמיונו של הכותב!! אני מזמין אתכם לברר מול קהת (דוגמא) אם הוא מעוניין בכלל לחזור לישראל, התשובה תהיה לא!!". חודש וחצי אחר כך, אגב, קהת נחת בישראל וחתם במכבי חיפה. בהמשך כתב: "בתור אחד שלקח את היענקל'ך צעד קדימה, האיש שבא עם השלטים למגרש (לא לבד) ובתור אחד האוהדים הכי קיצוניים בפסימיות כלפי המועדון, אני מניח את המרמור בצד וסוף סוף רואה את האור בקצה המנהרה. נ.ב. - לפני שבועיים כתבתי טור שקורא לא לחדש מנוי".

במועדון סיפרו כי בשבוע האחרון נכנס בורג' לתפקידו באופן רשמי, זאת לאחר תקופה בה לא הוגדר לו תפקיד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מכבי חיפה ערכה לאוהד. פרטי, מערכת וואלה! NEWS
לאוהד, בהוקרה. הערכה שחיפה העניקה לבורג'/מערכת וואלה! NEWS, פרטי
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully