וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת: "צריך להבין שאנחנו מתמודדים נגד הירידה, זה כמו גמר גביע"

מכבי חיפה יודעת שהיא מסתבכת בתחתית, רועי קהת מודה לפני מכבי נתניה: "הרבה דברים לאורך השנה לא התנהלו בצורה נכונה". על טענות לחוסר תשוקה: "אנשים שוכחים שכדורגל זה החיים שלנו". פרד רוטן: "כולם פה מאוכזבים"

מערכת וואלה

מכבי חיפה תארח בשבת הקרובה (18:15, ספורט2) את מכבי נתניה, ולנוכח המצב בטבלה, בכרמל כבר מודים בפה מלא: אנחנו נאבקים נגד הירידה. שלושה משחקים לפני סיום העונה הסדירה ופתיחת הפלייאוף התחתון, מכבי חיפה רחוקה 8 נקודות מהקו האדום, ויודעת שעם כל הכבוד לרבע גמר הגביע - היא חייבת להתמקד במאבקי התחתית וההישרדות.

"העונה הזאת לא הלכה בדרך שבה רצינו", הודה היום רועי קהת, "אבל צריך לדעת להתמודד עם הסיטואציה הזאת, לדעת שאנחנו מתמודדים עכשיו נגד הירידה, וזה הכי חשוב. היו הרבה דברים לאורך השנה שלא התנהלו בצורה נכונה, ואנחנו לא הבאנו תוצאות, אבל זה לא הזמן להסברים, אלא לתפוס את עצמנו בידיים, ולקחת נקודות כדי להתרחק מהקו".

עוד בנושא

הסקאוט החדש של מכבי חיפה - מראשי המחאה נגד שחר
רוטן ערך מחנה מקוצר לשחקני מכבי חיפה

פרד רוטן. שלומי גבאי
"בסגל אין פערים גדולים בין שחקנים". פרד רוטן/שלומי גבאי

מאמן הקבוצה פרד רוטן נשאל על העליות והירידות של הקבוצה וחוסר היציבות: "אני לא יודע מה קרה פה לפי שהגעתי, אבל בצמרת זה שונה, ובתחתית קבוצה מאבדת ביטחון. ראיתי הרבה משחקים של הקבוצה. הרבה פעמים כשהקבוצה ספגה, היא נשברה, אבל מול סכנין זה לא קרה, ואני חושב שזה דבר חיובי".

על הזרים: "הם חלק מהקבוצה, וחלק ממה שאנחנו עושים. שמועות? זה חלק מהכדורגל. לפעמים סוכנים מפיצים שמועות, זה חלק מהעבודה שלהם. הם פה, כי הם ראויים להיות פה, כולם צריכים לעבוד קשה".

על הניסיון לשמור על הרכב יציב: "בסגל אין פערים גדולים בין שחקנים. כל אחד חייב להילחם על העמדה שלו. אבל אם אני צריך להחליף חמישה שישה שחקנים בהרכב, זה לא טוב לקבוצה. זה לא נותן לקבוצה מבנה יציב".

על הרושם שלו מהכדורגל הישראלי: "קיבלתי מידע טוב על הכדורגל פה לפני שהגעתי. זה לא כמו הכדורגל בהולנד. הרושם? אני מתרשם מכמה קבוצות, מהדרך שבה הן משחקות. גם לגבי נתניה - יש לה איכות בקבוצה, עם סקורר. ולנו אין כזה. אז אנחנו צריכים למצוא פתרונות אחרים לכיבוש שערים".

על האכזבה מהפלייאוף התחתון: "כולם פה מאוכזבים, אבל זאת עובדה, שצריך להתמודד איתה. אבל זה התפקיד שלי, לצאת מזה. אם אני בתחתית הליגה, אני חושב רק על משחק אחד, המשחק הבא. המשחק שאחרי, בגביע, הוא רחוק ממני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"בהרבה הפסדים דווקא שיחקנו טוב". רועי קהת/מערכת וואלה, צילום מסך

רועי קהת התייחס לטענות לחוסר תשוקה בקבוצה: "בהרבה הפסדים דווקא שיחקנו טוב. כל אחד מאיתנו עולה למגרש במטרה לתת 100 אחוז. לפעמים אנשים שוכחים שזה הקריירה שלנו, שזה החיים שלנו, הכדורגל. כל משחק ומשחק בשבילנו זה הדבר הכי חשוב. המשחק בשבת הוא כמו גמר גביע בשבילנו. אנחנו יודעים שלקהל יש משחקים יותר חשובים, כמו מכבי תל אביב והפועל חיפה, אבל בשבילנו הכל חשוב".

על הביקורת שספג אמר קהת: "ביקורות זה חלק מהכדורגל, למדתי לקבל את זה. בהתחלה הייתי מתייחס לזה וקורא יותר, אבל לאט לאט, עם הניסיון, ובקבוצה כזו גדולה עם כל כך הרבה כתבות ותוכניות רדיו ודעות שונות - אתה לומד ללכת בדרך שלך ולהתנתק מכל המשתנים שיש לך מסביב. זה לא פשוט, אבל חלק מהמקצוע. אני מקשיב למי שצריך להקשיב".

על הסיבות לכישלון: "אני לא צריך לספק את ההסברים, יש את הצוות המקצועי ואנשים שמסביב, זה לא התפקיד של לא השחקן עצמו. אישית אני עכשיו משחק יותר קדימה, יותר קרוב לרחבה ומגיע יותר למצבים. אני מגיע ליותר הזדמנויות, ומקווה גם לכבוש".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully