וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרו רוב הפרטים: נבחרת ארגנטינה ומסי יתמודדו מול ישראל ב-9.6

יו"ר ההתאחדות עופר עיני סגר את רוב הפרטים עם דני בנעים, מנכ"ל החברה שיוזמת את ביקור ארגנטינה: "מברך על כל שאוהבי המשחק יזכו לחוויה ייחודית". מיקום המשחק עדיין לא נקבע

עריכת וידאו: קובי אליהו

תפתחו את היומנים: בחודש יוני, מספר ימים לפני פתיחת המונדיאל, ליאו מסי מגיע לישראל. בתום פגישה שנערכה במשרדי ההתאחדות לכדורגל עם נציגי חברת "קומטק" המחזיקה בזכויות לקיום משחק בין נבחרות ישראל וארגנטינה בארץ ב-9 ביוני, הושגו הבנות עקרוניות. בימים הקרובים ימשיכו הדיונים לסיכום כל הפרטים לטובת חתימה על חוזה. כל הפרטים לגבי האצטדיון בו יערך המפגש, מחירי הכרטיסים ועניינים נוספים יפורסמו בהמשך.

עופר עיני, יו"ר ההתאחדות אמר: "אני מברך על היוזמה, על המחשבה ובעיקר על כך שאוהבי המשחק יזכו לחוויה נדירה וייחודית. זאת מתנה נפלאה לכדורגל שלנו ולמדינה".

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. רויטרס
בקרוב הוא בישראל. ליאונל מסי/רויטרס

דני בנעים, מנכ"ל ובעלי חברת "קומטק" היוזמת את המפגש בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה, אמר מוקדם יותר: "נבחרת ארגנטינה לא מגיעה לכאן בקטע מסחרי. נכון שיש כאן עלויות של שניים וחצי עד שלושה מיליון דולר. אבל זה לא נובע מקטע מסחרי, אלא קודם מזה שארגנטינה רוצה לבוא לישראל לפני המונדיאל ולחוות את המקומות הקדושים בירושלים. הם גם לא רואים את זה כנסיעה שתעייף אותם. להיפך, זו נסיעה שתיתן להם הרבה אנרגיות לקראת רוסיה. אנחנו לא נפקיע מחירים ולא נדרוש דברים לא הגיוניים. הכל יהיה במחיר שווה לכל כיס".

"באנו בהתרגשות גדולה מאוד לסגור את הפרטים האחרונים לבואה של נבחרת ארגנטינה לשחק במשחק ידידות עם נבחרת ישראל. אנחנו באופן עקרוני סגורים עם הארגנטינאים, הם מאוד מתרגשים. האירוע הוא לא רק משחק כדורגל, אלא אירוע בינלאומי גדול. יש התרגשות גדולה. ההתאחדות לכדורגל היא שותפה מלאה יחד עם משרד התרבות והספורט והממשלה. אנחנו מארגנים ביקור גדול מאוד של הנבחרת גם במקומות הקדושים בירושלים, הייתה התעקשות על זה. הם מאוד מתרגשים. אנחנו נדאג שהאירוע יהיה מאורגן ברמה הכי גבוהה שאפשר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דני בנעים. אסף, קובי אליהו
בנעים/קובי אליהו, אסף

בנעים הוסיף: "אנחנו אחראים להבאתם הנה, הטסתם לישראל והבאתם למשחק ב-9 ביוני. עוד לא החלטנו אם המשחק יהיה בירושלים או בחיפה, אנחנו דנים בזה. יש גם את מה שנבחרת ארגנטינה מבקשת ורוצה ואנחנו נתחשב בבקשה שלהם".

"למחרת המשחק ניקח אותם לסיור במקומות הקדושים: הכותל, כנסיית הקבר, כל מה שהם רוצים לראות. משם ניקח אותם לרוסיה והם ימשיכו עד דרכם. אני מעריך שהביקור ייתן להם השראה, אווירה טובה, ואפשרות להתאמן. הם רואים בזה הפסקה נהדרת לאנרגיה טובה בשביל השלב הבא שהם הולכים אליו. לא הסתכלנו על הפן המסחרי - חשבנו שזה חלום שצריך להתגשם".

  • עוד באותו נושא:
  • דני בנעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully