וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות ועדת עיני: מינוי מנהל טכני לנבחרת וועדה מקצועית מעליו

הוועדה לבחינת עתיד הכדורגל סיימה לגבש את המלצותיה והן יוגשו באופן רשמי להתאחדות בשבוע הבא. על פי ההמלצות, המנהל הטכני יפקח על כל הנבחרות ויסייע למאמן הנבחרת הלאומית בגיבוש הסגל

ספורט 1

הוועדה לבחינת עתיד הכדורגל וארגון הנבחרות סיימה את עבודתה היום (חמישי) ותמסור את המלצותיה ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני בשבוע הבא. יש לציין כי עיני הוא זה שמינה את הוועדה. הוועדה צפויה להמליץ על מספר חידושים כשבראשם מינויו של מנהל טכני אחד לכל נבחרות ישראל החל מהנבחרת הבוגרת ועד לנבחרת הנערים.

המנהל הטכני יהיה כפוף, על פי ההמלצות שיגישו חברי הוועדה, לוועדה מקצועית של שלושה עד חמישה אנשי מקצוע שיעבדו בשרות ההתאחדות לכדורגל מתחת ליושב הראש ומנכ"ל ההתאחדות. אותה ועדה מקצועית אמורה להיות זו שתסייע למנהל הטכני שייבחר והוא יהיה מחוייב לתת דין וחשבון להם ברמה המקצועית.

עוד בנושא
אסיפה קשה בהפועל באר שבע, בן ביטון הושעה עד יום שני
דראפיץ': "אם הייתי מאמן הנבחרת, הייתי לוקח את ניקו אולסק"
ג'ורדי קרויף: "מקווה שמיכה, דסה וגולסה לא יזומנו לנבחרת ישראל"

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. קובי אליהו
ההמלצות ייושמו? עופר עיני/קובי אליהו

על פי המסקנות שאמורות להיות מוגשות בשבוע הבא, מאמן הנבחרת הבא יהיה צריך לעסוק באימון הנבחרת, בחירת השחקנים לסגל וכל האלמנטים של המשחק והוא יעבוד מול המנהל הטכני שיהיה זה שיפקח על עבודתו. לא ברור עדיין אם ההמלצות של חברי הוועדה יתייחסו להעדפה למנהל מקצועי זר, אבל בהחלט מדובר בצעד חדש מאחר שעד כה מאמן הנבחרת היה כפוף ישירות ליושב ראש ההתאחדות.

יש לציין כי ועדת האיתור שתבחר את המאמן הבא לא אמורה להיות הועדה המקצועית שתעמוד מעל המנהל הטכני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully