וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיפה קשה בהפועל באר שבע, בן ביטון הושעה עד יום שני

1.3.2018 / 15:44

המגן שיצא למועדון אחרי ההפסד לקרית שמונה נענש, מקורב: "תפסו עליו גל". ברק בכר תקף: "אצלי רכלנים לא ישחקו יותר". שחקנים על ההדלפות: "אם לא ישימו לזה סוף, חדר ההלבשה יתפורר מהר מאוד"

צילום וידאו: סוכנות ג'יני, עריכת וידאו: מתן חדד

מגן הפועל באר שבע בן ביטון הושעה עד יום שני ולא יהיה בסגל למשחק הליגה נגד עירוני קרית שמונה. ביטון, שיצא למועדון לאחר ההפסד לאותה קרית שמונה בגביע, יעמוד ביום שני לוועדת משמעת, שם ייקבע עונשו. לא מן הנמנע כי ההשעיה תימשך.

באסיפה הקשה שערך היום (חמישי) ברק בכר, פנה המאמן למגן ותקף אותו: "אתה יוצא למועדון אתמול אחרי שהפסדנו. ככה זה נראה כשאתם חושבים על יציאות. ככה אתם נראים על המגרש. אצלי רכלנים לא ישחקו יותר". ביטון אמר שלא התכוון להפגין חוסר כבוד כלפי הקבוצה, אך בכר המשיך להדגיש זאת בהמשך האסיפה.

מקורב לביטון אמר: "בן יודע שעשה טעות, הוא לא חשב על זה כשהלך להגיד לחבר מזל טוב, אבל צריך לזכור שהוא חמש שנים במועדון ותמיד עשה הכל למענו וכיבד אותו. נראה שלקחו את המקרה הזה באופן קיצוני מדי ותפסו עליו גל".

עוד בנושא:

תחושות קשות בהפועל באר שבע: "עונה בלי תואר תיחשב מפלה"
ברק בכר: "הצגנו יכולת לא טובה, כמו בהרבה משחקים בליגה העונה"
עירוני קרית שמונה עלתה לחצי גמר הגביע על חשבון הפועל באר שבע

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עצבני. בכר/ברני ארדוב

כמו כן, בכר הקרין קטע וידאו ובו אמר לשחקנים: "אתם מפסידים בכל הקרבות. זה לא ייתכן שזה ימשיך ככה". לאחר מכן השחקנים דיברו, ורובם ביקשו אחד מהשני לשחק יחד. אנתוני וואקמה לקח את רשות הדיבור ואמר לחבריו: "תפסיקו לעשות דברים שאתם פחות טובים בהם. שכל אחד יתמקד במה שהוא עושה טוב".

וואקמה, אגב, זכה להתייחסות מיוחדת מבכר: "אני מודה לך על ההקרבה שלך לשחק כשאתה פצוע, אך מעתה החלטנו שלא תשחק עד שתחלים". כזכור, מוקדם יותר היום פרסמנו ששחקנים העבירו ביקורת על כך שוואקמה מקבל קרדיט למרות שהוא פצוע. אלונה ברקת נכחה בשיחה אך לא דיברה.

שחקנים בבאר שבע זעמו על חבריהם בשל הדלפת האסיפה. "לא יכול להיות שעשר דקות אחרי האסיפה, כל העיתונאים כבר יודעים מה היה שם", אמר אחד השחקנים. "או שבמועדון ישימו לב סוף או שחדר ההלבשה יתפורר מאוד מאוד".

שחקן אחר הוסיף: "היתה אסיפה קשה אבל ברק צודק בכל מה שאמר. אין פה מחויבות שהיתה בעונות הקודמות".

עוד באותו נושא

תחושות קשות בהפועל באר שבע: "עונה בלי תואר תיחשב מפלה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully