וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות קשות בהפועל באר שבע: "עונה בלי תואר תיחשב מפלה"

1.3.2018 / 7:49

שחקנים בשורות האלופה ביקרו זה את זה אחרי ההדחה מהגביע, וגם המאמן לא יצא נקי על רקע האמון הבלתי נגמר בוואקמה. בכר זעם במחצית: "חשבתי שהכותרות נגדנו יעשו לכם משהו". וגם: מי מתגעגע לברדה?

צילום וידאו: סוכנות ג'יני, עריכת וידאו: מתן חדד

1. השחקנים מתגעגעים לברדה, בכר לא יוצא נקי

תחושות קשות בהפועל באר שבע אחרי ההפסד 1:0 לקרית שמונה וההדחה אמש (רביעי) ברבע גמר גביע המדינה. בבאר שבע כעסו מאוד על היכולת של השחקנים ובעיקר על הרכות וחוסר האגרסיביות. השחקנים ביקרו זה את זה בצורה חריפה ונראה שהתקופה האחרונה מתחילה להשפיע גם על התנהלותם. "הייתה פשוט הפקרות על המגרש", טען אחד משחקני הקבוצה, "וזו לא פעם ראשונה העונה. האמצע שלנו כל הזמן פרוץ".

הבלם לואי טהא אמר ש"בתקשורת מאשימים כל הזמן את הבלמים, אבל אנחנו יותר מדי חשופים מאחורה וכל הזמן צריכים להגן. כל הקבוצה צריכה לחזור יותר לעשות הגנה". כמו נגד בית"ר ירושלים, גם הפעם בלט החוסר במנהיגות ברגעים הקשים. "כל אחד מנסה לחשוב על עצמו ואף אחד לא מרגיע את הקבוצה", אמר שחקן אחר. "זה משהו שאני וכולנו נצטרך לפתור. שחקן כמו אליניב ברדה חסר לנו מאוד על המגרש".

גם המאמן ברק בכר כבר לא יוצא נקי: בקרב השחקנים יש מי שמבקר את החלטת המאמן לתת קרדיט לטוני וואקמה בהרכב מדי משחק, למרות שהפציעה משפיעה לרעה על יכולתו. וואקמה סובל מכאבים עזים בקרסול אך מתעקש להמשיך לשחק, ופעמים רבות מקבל "הנחות" באימונים. "אם שחקן פצוע ממשיך לקבל קרדיט, זה משדר משהו לא טוב", טען שחקן בקבוצה, "גם אם זה טוני. ברור שעם רגל אחת הוא עדיף על הרבה שחקנים בליגה, אבל המסר שיוצא מזה הוא לא הכי טוב".

עוד בנושא

באר שבע הפסידה 1:0 לקרית שמונה והודחה ברבע גמר הגביע
בכר: "הצגנו יכולת לא טובה, כמו בהרבה משחקים בליגה העונה"
טהא כעס: "הבלמים תמיד אשמים, אנחנו חשופים מדי מאחור"

אנתוני וואקמה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עובר מסר רע מהאמון לו הוא זוכה? וואקמה/ברני ארדוב

2. בכר נזף: "חשבתי שהכותרות נגדנו יעשו לכם משהו"

בכר היה כעוס מאוד על השחקנים וכבר במחצית נזף בהם בצורה קשה. "אנחנו משחקים איום ונורא", אמר המאמן לשחקנים בחדר ההלבשה. "חשבתי שהכותרות בעיתונים שאנחנו קבוצה חלשה יעשו לכם משהו, אבל אני רואה לפי איך שאתם משחקים שהם לא עשו כלום". גם בסיום בכר נראה כעוס מאוד וכשפגש את איזי שרצקי, אמר לו: "צדקת במה שאמרת לתקשורת", כשהוא מתכוון לאמירה של שרצקי על כך שבאר שבע נמצאת ב"תקופה חלשה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
השחקנים מבקרים גם אותו. בכר/ברני ארדוב

3. בקבוצה חוששים מעונה ללא תואר: "זו תהיה מפלה"

שרצקי ובכר, ששיתפו פעולה בהצלחה מרובה בקרית שמונה בעבר, שוחחו. שרצקי אמר בהלצה שהוא מוכן לעסקה: תיקו מאופס במשחק הגביע וניצחון לבאר שבע במשחק הליגה ביום ראשון. בסיום, כשבכר התייצב למסיבת העיתונאים, שרצקי שוב פנה לבכר ואמר לו: "לא עמדת בהסכם כי לא נגמר 0:0". בכר החזיר לו: "הלוואי שתזכה בגביע". הקבוצות ייפגשו שוב ביום ראשון ובאלופה יודעים שהמשחק הופך להיות קריטי. "עכשיו כשאין גביע חשוב אפילו עוד יותר שנזכה באליפות", אמר שחקן בקבוצה, "אולי זה מה שיעיר אותנו, כי עונה בלי תואר תהיה מפלה".

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אז רק ההגנה אשמה? מליקסון וביטון מאוכזבים אמש/ברני ארדוב

4. באר שבע שוב מתרשמת מנייג'ל האסלביינק

בשולי המשחק, בבאר שבע שוב התרשמו לטובה מנייג'ל האסלביינק. כזכור, האלופה עוקבת אחר השחקן לקראת העונה הבאה ומתלבטת בינו לבין בלסינג אלקה ממ.ס אשדוד. אחד מהם, אם לא שניהם, יקבלו בקרוב הצעות. האסלביינק מרוויח סכום גבוה מאוד בקרית שמונה (כ-300 אלף דולר לעונה) ושרצקי ידרוש עליו סכום גבוה עוד יותר. במקביל, השחקן צפוי לדרוש בקבוצה אחרת שדרוג כספי משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully