וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הצגנו יכולת לא טובה, כמו בהרבה משחקים בליגה העונה"

28.2.2018 / 21:50

מאמן באר שבע היה מאוכזב אחרי ההדחה מהגביע ע"י קרית שמונה. טהא: "הבלמים הם תמיד האשמים, אנחנו חשופים מדי מאחור". סילבס: "זה סופר הישג בשבילנו, מקווה לכפר על האכזבה מהליגה"

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע הערב (רביעי) בעקבות ההדחה מגביע המדינה. האלופה נראתה רע והפסידה 1:0 לעירוני קרית שמונה בגומלין רבע הגמר אחרי 1:1 במשחק הראשון. שער אחד של נייג'ל האסלביינק סידר לקבוצה של חיים סילבס הישג גדול וכרטיס לחצי הגמר.

עוד בנושא:
עירוני קרית שמונה הדיחה את הפועל באר שבע מהגביע

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "קרית שמונה נלחמו יותר, רצו יותר והיו מסוכנים יותר ועברו בצדק. גביע זה גביע. תמיד יש הפתעות בגביע. זו לא הייתה הפתעה כי הקבוצה שהייתה טובה יותר בשני המשחקים ניצחה בצדק. הצגנו יכולת לא טובה כמו בהרבה משחקים בליגה העונה. כרגע זה לא יעזור אם נחשוב על מה שהיה, יש לנו עוד משחק פה בעוד ארבעה ימים. אנחנו צריכים לשנות את הגישה כי מה שנשאר זה רק הליגה ועכשיו המשחק ביום ראשון יותר חשוב. כבר מחר נשים הכול מאחורנו. היום נתאכזב. ממחר נחשוב על הליגה, אנחנו עדיין במקום מצוין, חוזרים לנו שחקנים משמעותיים. זה כואב מאוד אבל זה מאחורנו, נצטרך להתגבר על הכול".

בלם הפועל באר שבע לואי טהא: "אין ספק שקרית שמונה רצתה יותר, הייתה ראשונה לכל כדור ואגרסיבית יותר. הגיע להם לעלות. אנחנו מתרכזים בעצמנו, יש פה עוד משחק ביום ראשון. נראה את הדברים הלא טובים ונשתפר. התקשורת מתייחסת לבלמים, האשמים תמיד הבלמים. אבל אנחנו קבוצה ועובדים ביחד. אם אתה חשוף כל הזמן, צריך לעשות כבר מההתקפה הגנה כי אנחנו חשופים. כולם צריכים לעשות הגנה כי אנחנו יותר מדי חשופים מאחור ורצים אחד על אחד כל המגרש. כולם צריכים לקחת אחריות, לחזור לבסיס ולעבוד ביחד. רק כך ניראה יותר טוב. השנה עברנו הרבה דברים קשים ואנחנו עדיין בצמרת עם ההגנה הכי טובה, אתם בתקשורת מדברים על ההגנה אבל היא עובת מצוין. אנחנו מספיק מקצוענים ואחראים".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
כעס על היכולת של שחקניו. בכר/ברני ארדוב

מאמן קרית שמונה חיים סילבס נשמע מרוצה מאוד כמובן ואמר: "הגענו מוכנים מאוד למשחק הזה, ידענו שאכזבנו בתוצאות בליגה לצערי וידענו שזו הזדמנות לכפר על התחושות הלא טובות מהליגה. השחקנים ואני והצוות שלי סוחבים אחרינו תחושה של אכזבה, אנחנו ידועים שאנחנו שווים יותר והדברים פחות הסתדרו לנו. ידענו שזו הזדמנות חד פעמית ושאם לא ניקח אותה נוכל לשים סימן קריאה של אכזבה גדולה על העונה הזו. אני והצוות שלי שווים יותר מהמילים שאומרים עלינו, השחקנים שלי גם טובים יותר.

"המעבר הזה לחצי הגמר זה סופר הישג כי זה בשני משחקים מול קבוצה כמו באר שבע, זה לא במשחק אחד. הוכחנו גם בבאר שבע וגם במשחק היום הייתה לנו שליטה והגענו למה שצריך וניצלנו את ההזדמנות שקיבלנו. רבע השעה האחרונה החזירה אותי לדקות האחרונות בליגה שהרבה פעמים איבדנו יתרון לקראת הסיום. היינו מרוכזים מאוד במשחק, אבל בכל פעם שהחמצנו חשבתי שרק לא נשלם על זה. באר שבע תמיד יכולה לכבוש שער אחד. צריך לפרגן פה לכולם, זו סיטואציה מאוד לא נוחה שיש כל הזמן תחושה לא טובה. אני רוצה להחמיא לצוות שלי ולעוזר שלי יניב לביא. זה מבאס. אם היינו לא מספיק טובים, אז הייתי אומר את האמת. אבל אתם מלווים את הקבוצה וראיתם שהיו משחקים שיכולנו לנצח בהם ואז פתאום הליגה ברחה וקשה להתמודד עם זה מנטאלית. אני מקווה שנוכל ללכת עד הסוף ולהחזיר את הגאווה למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully