וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של טל בן חיים בספרטה פראג פוטר מתפקידו

המועדון החליט להיפרד מאנדראה סטראמצ'יוני אחרי פחות משנה, פאבל האפל (48) שאימן לאחרונה את נבחרת סלובקיה עד גיל 21 מונה למחליפו. בישול לאחמד עאבד בניצחון גירסונספור

אתר רשמי

מאמן ספרטה פראג, קבוצתו של טל בן חיים החלוץ, אנדראה סטראמצ'יוני פוטר היום (שלישי) מתפקידו. זאת בשל חוסר שביעות רצון של ההנהלה מהישגי הקבוצה המדורגת במקום החמישי בליגה הצ'כית במרחק של 14 נקודות מפלזן המובילה. סטראמצ'יוני, שמונה לתפקידו בסוף חודש מאי 2017, החזיק בתפקיד פחות משנה. זמן קצר פיטוריו של של האיטלקי הודיעה ספרטה על מינויו של פאבל האפל (48) למחליפו. בהודעה רשמית באתר ספרטה פראג נכתב כי המאמן האיטלקי סיים את דרכו "בשל חוסר שביעות רצון מהישגי הקבוצה העונה והפתיחה החלשה של החלק השני של העונה.

מנכ"ל המועדון אדם קוטאליק התייחס לפיטורים ואמר: "בחנו את התיפקוד של המאמן אחרי החלק הראשון של העונה ואחרי שלא חל שום שיפור גם בתחילת החלק השני של העונה החלטנו ליזום שינוי. אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

עוד בנושא
נתניה לא תמכור את סבע לקבוצה בארץ, רק הצעה גבוהה מחו"ל תישקל
בלאגן בחיפה. ביקורת על רוטן, שערך אסיפה: "תרימו את עצמכם. יש מאבקי ירידה"
נעצר חשוד בהנחת מטען דמה ליד ביתו של אלי טביב

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. האתר הרשמי של ספרטה פראג, אתר רשמי
זעזוע על הקווים. טל בן חיים/אתר רשמי, האתר הרשמי של ספרטה פראג

באיטליה, לעומת זאת, דווח כי סטראמצ'יוני החליט לסיים את דרכו בקבוצה הצ'כית לאחר שבעלי תפקידים שונים במועדון ניסו להתערב בשיקוליו המקצועיים. טל בן חיים, שיחק העונה ב-13 משחקים במדי ספרטה במסגרות רשמיות ולא כבש שערים. זהות מחליפו של סטראמצ'יוני עדיין לא ידועה.

המאמן החדש של טל בן חיים הוא פאבל האפל. בין 1992 ל-1995 שיחק האפל במשך שלוש עונות בבאייר לברקוזן הגרמנית. כמו כן בעברו שורה של קבוצות צ'כיות. לאחר שפרש ממשחק פעיל בתחילת העשור הקודם פנה לאימון. בשלוש השנים האחרונות אימן האפל את נבחרת סלובקיה עד גיל 21.

* אחמד עאבד פתח בניצחון קבוצתו גירסונספור שניצחה 0:4 את מניאספור. עאבד הוחלף בדקה ה-90, לא לפני שהספיק לבשל לאלמיידה את השער השלישי במשחק בדקה ה-70. עאבד פתח בהרכב קבוצתו במחזור שעבר ועזר לה לקטוע רצף הפסדים, וכעת הוא קיבל הזדמנות נוספת וסיפק תצוגה נאה. גירסונספור ממוקמת במקום התשיעי בליגת המשנה בטורקיה עם 37 נקודות, והיא במרחק שתי נקודות בלבד מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף העלייה לליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully