וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן בחיפה. ביקורת על רוטן, שערך אסיפה: "תרימו את עצמכם. יש מאבקי ירידה"

6.3.2018 / 7:05

השחקנים לא מבינים את השיטה ("הביטחון שלנו ברצפה"), האוהדים ימחו באימון לקראת המשחק באשקלון, ושחר המריא למשחק בפריז. מכבי חיפה בהלם אחרי התבוסה, השחקנים ("סיוט") חוששים מירידה

ספורט 1

1. שחר בפריז, הכי רחוק שאפשר

אפילו ביחס לעונה הקטסטרופלית של מכבי חיפה, לכישלון הניהולי והמקצועי שנמשך כבר שש שנים, אוהדי הקבוצה שהגיעו למשחק אתמול נשמעו מופתעים. הקריאות למהפכה היו מגוונות: חלק קראו למהפכה ניהולית, אחרים למהפכה בסגל והיו גם כאלה שקראו למאמן פרד רוטן ולמנהל הטכני מוחמד אלאך לארוז את המזוודות וללכת הביתה. נשיא המועדון יעקב שחר לא היה שם כדי לשמוע את זה. הוא ארז בעצמו את המזוודות והמריא יחד עם אחד מחבריו הקרובים לפריז, שם הוא יראה מחר את פריז סן ז'רמן וריאל מדריד.

אחרי שינחת בארץ, שחר צפוי לעשות את האסיפה הקבועה שלו בעיתות משבר. היום, מכבי חיפה שלו היא ההפך הגמור מקבוצה הישגית. הכי רחוק מהפארק דה פראנס. רוטן נכנס בסיום לחדר ההלבשה. הידיים על המותניים. הוא הסתכל על השחקנים במבט של ייאוש, אבל הבהיר להם שהוא עדיין לא מרים ידיים. אלאך נעדר משם. המנהל הטכני הגיע כדי להציל את הקבוצה מהתפרקות, אבל מאז עזיבת גיא לוזון ההולנדים עושים סטטיסטיקה של יורדת בטוחה ללאומית. "תרימו את הראש וקחו את עצמכם בידיים", אמר רוטן לשחקנים. "אנחנו צריכים להיות יחד עכשיו, להיות חזקים לקראת מאבקי הירידה". מכבי חיפה באשקלון הפך למשחק העונה של התחתית. "ניצחנו, נשארנו בליגה", הכריז אתמול אחד השחקנים. "לא ניצחנו? עזוב, לא רוצה לחשוב".

עוד בנושא:

אוהדי מכבי חיפה זרקו מנויים, פרד רוטן: "אני חושש מירידה"
מכבי חיפה הושפלה 3:0 על ידי הפועל חיפה

עומר דמארי שחקן מכבי חיפה עם רועי קהת. ברני ארדוב
כבר מדברים על ירידה. קהת ודמארי/ברני ארדוב

2. ביקורת על השיטה. רוטן סופג אש

"אני לא רואה סרט שאנחנו מנצחים באשקלון. כל כך עצוב, אבל לא רואה. ארבעה משחקים לא הבקענו, הביטחון של השחקנים ברצפה", אמר אתמול שחקן אחר. "אנשים חושבים שיהיה קל להישאר. אני חושב שנישאר, אבל זה לא יהיה פשוט בכלל. יש לנו מזל שיש את אשקלון בליגה. זה יישמע מגוחך, אבל תיקו לא רע לנו שם. אני מרגיש בתוך סיוט".

הסיוט הזה יימשך גם לתוך תחילת הפלייאוף התחתון. שלומי אזולאי, סינטאיהו סלליך ואופיר מזרחי ספגו אתמול צהוב חמישי וייעדרו מהמשחק הראשון. "חייבים לגמור את זה בשבת, פשוט חייבים", אמר אתמול בחיפה. "אם זה אומר שצריך לנצח בשיניים, ננצח בשיניים. אנחנו חייבים להבטיח הישארות עכשיו, כי אני לא רוצה לחשוב מה יהיה כאן אם נפסיד. יש הרבה פסיכולוגיה כשאתה במאבקי תחתית. אני ממש מקווה שלא נהיה שם".

בשבוע שעבר דיווחנו כי אחד הדברים שמפריעים לקבוצה הוא הנעת הכדור מאחור, שרוטן מתרגל לא מעט באימונים שלו. למרות שרק הגיע לחיפה, גם רוטן לא נשאר נקי מביקורת. בחיפה טוענים כי יישאר בעונה הבאה בכל מקרה, אבל אם קצב הנקודות הזה יימשך שחר עלול להתחרט. אחד מעובדי המועדון סיפר כי: "השחקנים פשוט לא רגילים לשיטה הזאת. הם מניעים כדור מאחור בצורה מגוחכת. אף שחקן לא בא לקבל את הכדור. זה לא מתאים לנו ולא לאופי של השחקנים שנמצאים כאן". חלק מהשחקנים סיפרו כי גרשון ודוס סנטוס לא נראים מתואמים גם באימונים. "זה בדיחה. הביאו לכאן בלם הולנדי על תקן של נער פוסטר. אחרי חצי משחק, החליטו שהוא לא מספיק טוב", הסביר אחד מהם. "המאמן צריך לחשוב על משהו יצירתי לקראת המשחק הבא. אם לא יהיה שינוי, נקבל את אותן תוצאות".

אחד מהשחקנים שתפסו את הראש בחדר ההלבשה היה אוהד לויטה. "הוא כל כך מסכן", אמר מקורב לשחקן. "הוא חיכה חודשים לרגע הזה. עד שנכנס לשער, הוא עשה טעות לא פחות מגוכחת מאשר עומרי. פשוט חוסר מזל". חלק מעובדי המועדון הזכירו אתמול את הצורה שבה הקבוצה בחרה להיפרד מניר דוידוביץ' לפני שני האירועים המביכים. אחרי השיחה שערך עם גלזר בנוכחות מאמן השוערים, בתוך פחות משבוע לרוטן יש משבר חדש לטפל בו. גלזר עשוי להיקרא לדגל כבר במשחק הבא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי מכבי חיפה עם שלט הפוך. ברני ארדוב
המחאה תימשך. אוהדי מכבי חיפה ביציעים הדלילים/ברני ארדוב

3. חלק מהאוהדים ימשיכו במחאה

שחקני מכבי חיפה יודעים מה מחכה להם בהמשך השבוע. אוהדי הקבוצה לא מתכוונים לפסוח על הביזיון שראו אתמול בחיפה, בעיקר לא על ההשפלה שהם חוו מהקהל של הפועל חיפה. חלק מהאוהדים מתכוונים להגיע לאימונים כדי למחות על מצב הקבוצה. אתמול, ארגון ה"קופים הירוקים" מחה באמצעות הפסקת העידוד ושריקות בוז לשחקנים. ארגון ה"אולטרה בויז" פשוט החרים את המשחק. בפעם הראשונה מזה הרבה זמן, נראה כי ארגוני האוהדים השונים יפעלו כמקשה אחת, תחת אותה מטרה: למנוע אסון שיוביל את מכבי חיפה לליגה השניה.

"אנחנו צריכים אותם עכשיו, אבל ברור לנו בדיוק מה יקרה", אמר שחקן בקבוצה. "הם יגיע לכפר גלים, יפרקו את התסכול של הדרבי עלינו. זה בסדר, זה מגיע לנו. כל ביקורת או מחאה תהיה לגיטימית. ביישנו אותם. פשוט ביישנו אותם". חלק מהאוהדים השליכו אתמול את המנויים לכר הדשא, אחרים גזרו אותם לעיני השחקנים שהתקבלו בשריקות בוז. אתמול עמד קומץ אוהדים סמוך לחניון ממנו יצאו השחקנים, שרק בוז לשחקנים שיצאו והוביל את אנשי האבטחה לקרוא למשטרה.
עד המחאה הבאה.

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מרגיש את הלחץ. פרד רוטן/ברני ארדוב

4. מה אלאך רוצה? מגן שמאלי ובלם טכני, אבל קודם להישאר בליגה

בראיון שקיימנו ממש לאחרונה עם בעלי טוברוק אריק איזיקוביץ', הוא טען כי מכבי חיפה עשתה טעות כשפספסה את אלון תורג'מן, במיוחד לנוכח 2.3 מיליון השקלים ששילמה עליו. בחיפה עדיין לא חושבים שעשו טעות, אבל עם עובדות קשה להתווכח: תורג'מן כבש בכל שלושת משחקי הדרבי שהתקיימו לאחרונה מול קבוצתו לשעבר. אתמול, הוא וגילי ורמוט התבקשו לקום מהספסל כל הדרך ליציע כדי לשמוע קריאות "הוא אדום". הם אמרו תודה יפה וחזרו לספסל כדי להיות שותפים לעונה החלומית של הפועל חיפה.

חיפה, מכבי חיפה, תנסה לשנות את פניה באמצעות סגל השחקנים הזר בקיץ. שחר ואלאך רוצים להחתים מגן שמאלי (טואטחה או זר), בלם טכני וקשר זר מספר שש, אבל בשביל זה הקבוצה קודם כל צריכה להישאר בליגה.

בינתיים, עד המהפכה הבאה, לאף אחד אין ספק מי הקבוצה הבכירה בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully