וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה זרקו מנויים, פרד רוטן: "אני חושש מירידה"

5.3.2018 / 22:53

הקהל החל לנטוש לאחר השער השלישי, אוהדים השליכו מנויים וקומץ המתין בחניון וצעק לשחקנים: "אין לכם כבוד". המאמן: "המצב ממש מסוכן". דמארי: "אני מתבייש". וגם: המספרים ושיאי השפל

עריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר הדרבי

איזה ערב שחור למכבי חיפה. גם בתוך עונה כל כך רעה, אפשר לציין את 5 במרץ כאחד מערבי השפל של המועדון הזה בשנים האחרונות. הירוקים הושפלו, נחבטו, הובסו והובכו עם 3:0 ביתי מול היריבה העירונית הפועל חיפה במשחק חד צדדי במיוחד. ארנסט מאבוקה כבש שער עצמי (44), אוהד לויטה ביצע טעות קשה ושמט בצורה אומללה בעיטה של גבריאל תמאש (56) ואלון תורג'מן הוסיף את השלישי (64) בהתעללות הזו.

עוד בנושא:
מכבי חיפה הושפלה 3:0 על ידי הפועל חיפה
ניר קלינגר: "זו עונה נפלאה שלנו, אנחנו פקטור במאבק האליפות"
ראש בראש: ורמוט חזר הביתה וחזר לחייך, הבית של סלליך מתפרק

גל אראל שוחה בדשא/ברני ארדוב

רק קצת יותר מ-10,000 אוהדים הטריחו את עצמם למשחק הזה, וגם הם בעיקר מחו נגד מכבי חיפה. הם לא עודדו, תלו את השלטים הפוך וקראו בוז בלי הפסקה. כרגע המועדון הזה נראה במשבר חמור במיוחד ולא פלא שמרבית האוהדים שכבר כן הגיעו למשחק, נטשו את היציעים מיד אחרי השער השלישי והשאירו את היציעים של מכבי כמעט ריקים לחלוטין.

קומץ אוהדים המתין לשחקנים מחוץ לחניון וצעק להם: "אין לכם כבוד". אנשי האבטחה הזמינו כוחות שיטור למקום, האוהדים עזבו ולא נרשמו אירועים חריגים.

המאמן פרד רוטן אמר בסיום: "אני אוהב את המועדון. כשהגעתי לפה אמרתי שצריך לאסוף נקודות כדי להישאר בליגה. עכשיו המצב עכשיו ממש מסוכן, אני חושש לירידה. אני חושב שאחרי השער השני הקבוצה התפרקה, לא נשארנו יחד. חששתי מתוצאה גבוהה יותר. אנחנו לא רוצים לרדת ליגה. המשימה שלי היא להציל את הקבוצה מירידה. אוהד לויטה? אני לא מדבר על שחקנים ספציפיים. אני עושה את המיטב עבור המועדון. הגעתי מאוחר, קשה לשנות במצב כזה. אני לא מדבר על העבר, רק על העתיד. המסר לשחקנים הוא שעלינו להישאר יחד אם אנחנו רוצים להישאר בליגה".

עומר דמארי: "אני חושב שאנחנו נמצאים בסכנת ירידה. אני מתבייש בשם עצמי על איך שנראתי ואיך שהקבוצה נראתה. זה לא מגיע לקהל ולכולם. אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו, אחרת נסתבך. אנחנו צריכים את הקהל איתנו".

אוהדי מכבי חיפה עם שלט הפוך. ברני ארדוב
האוהדים עם המחאה שלהם/ברני ארדוב

המספרים

* מכבי חיפה סוגרת 12 משחקים בסיבוב השני עם 8 נקודות מ-36 אפשריות. בשבוע הבא יש לה את הפועל אשקלון.

* הפעם האחרונה בה מכבי חיפה ספגה "סוויפ" בדרבי מול הפועל הייתה ב-1951/2, אז זה נגמר ב-7:1 וב-3:0.

* זה משחק דרבי רביעי ברציפות בליגה שמכבי חיפה לא מצליחה לכבוש בו.

* מכבי חיפה ניצחה פעמיים ב-15 משחקי הליגה האחרונים.

* זה ניצחון שלישי ברציפות של הפועל בדרבי בליגה כשיחס השערים עומד על 0:7 לטובתה. כולל משחקי הגביע, חמשת המשחקים האחרונים בין השתיים נגמרו עם שלושה ניצחונות אדומים ושתי תוצאות תיקו (שגם הן היו כניצחון להפועל).

* השער העצמי של מאבוקה היה הרביעי שמכבי חיפה כובשת לשערה היא העונה. הקדימו אותו אליסון דוס סנטוס עם שניים ועומרי גלזר עם אחד.

* אלון תורג'מן כבש שני משחקי הדרבי בגביע וכבש גם היום. גם תמאש כבש רק פעמיים העונה, בשני המקרים זה היה מול מכבי חיפה ובשניהם מבעיטות חופשיות.

* זה המשחק ה-11 העונה בליגה שמכבי חיפה לא מצליחה לכבוש בו ולו שער אחד.

* הפער בין שתי הקבוצות של חיפה עומד כרגע על 25 לזכות הפועל.

יוסיפ איבנצ'יץ' שחקן הפועל חיפה מול ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אחראי על העצמי הרביעי של מכבי חיפה העונה. מאבוקה מול איבנצ'יץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully