וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בהנחת מטען דמה ליד ביתו של אלי טביב

6.3.2018 / 10:13

גבר בן 31 נעצר בחשד שהניח את המטען סמוך לביתו של בעלי בית"ר ירושלים בכפר שמריהו באוגוסט האחרון. טביב לא שהה בישראל במהלך האירוע. המשטרה ניהלה חקירה סמויה ממושכת בפרשה

ספורט 1

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) גבר בן 31 בחשד שהניח מטען דמה בסמוך לביתו של בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב בחודש אוגוסט האחרון. טביב עצמו שהה בחוץ לארץ כשהאירוע התרחש.

חבלן של המשטרה שהוזעק לבית בכפר שמריהו קבע כי מדובר במטען דמה והמשטרה פתחה בחקירה סמויה של הפרשה. ההערכה היא כי החפץ נועד להפחיד את טביב ואת בני ביתו. החשוד בפרשה יובא במהלך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

לטביב יש היסטוריה של הסתבכויות עם החוק: במסגרת המחאות של אוהדי הפועל תל אביב נגדו בשנת 2014, אז שימש כבעלי הקבוצה, הוא הואשם כי הכה נער בן 17 שהפגין בלילה מול ביתו. במסגרת הפרשה הוא נידון לשישה חודשי עבודות שירות, אחרי שהורשע בפציעה בנסיבות מחמירות, המשתד ראייה ושיבוש מהלכי משפט. לאחר ערעור הופחת עונשו לארבעה חודשי עבודת שירות.

בדצמבר 2011 הושלך רימון הלם לעבר ביתו בתל אביב, ובאוקטובר 2013 התגלה רימון יד בפתח ביתו בכפר שמריהו. במרץ 2015 נפגע טביב קל במהלך ניסיון התנקשות בחייו סמוך לביתו. לפני כחצי שנה שוחררו מהכלא שלושת הנאשמים בתיק - דימה רובינסקי, שירן דהרי וישראל קדושים.


עוד בנושא
חבלנים בודקים חפץ חשוד סמוך לביתו של אלי טביב בכפר שמריהו
חפץ חשוד הונח סמוך לביתו של אלי טביב בכפר שמריהו
אלי טביב הורשע בתקיפת הקטין ובשיבוש הליכי משפט

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא שהה בישראל. טביב/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אלי טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully