וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: עומרי אלטמן נפצע בדרבי, חשש לקרע ברצועה הצולבת

קשר פנאתינייקוס נפצע בתוספת הזמן ב-1:1 מול אולימפיאקוס והורד על אלונקה כשהוא תופס את ברכו הימנית. ככל הנראה סיים את העונה. בישול וניצחון לדאבור, עוד הפסד לגרנט בהודו

ספורט 1

בווידאו: הדרבי של יוון והפציעה של עומרי אלטמן

דרבי כואב לעומרי אלטמן באתונה. שחקנה של פנאתינייקוס נפצע הערב (ראשון) בתוספת הזמן ב-1:1 מול אולימפיאקוס כשהרים את רגל שמאל בניסיון להגיע לכדור ונחת רע על רגל ימין. הוא הורד על אלונקה כשהוא אוחז בברכו הימנית וממרר בבכי. על פי הערכות ראשוניות מדובר בקרע ברצועה הצולבת ומשמעות הדבר שאלטמן ייעדר לפחות חצי שנה ויחזור רק אחרי תחילת העונה הבאה. אנתוני מונייה הצרפתי הציל נקודה לירוקים עם פנדל בדקה ה-87, אחרי שקוסטאס פורטוניס כבש בפנדל (62) לזכות הקבוצה של אוסקר גרסיה. אולימפיאקוס אירחה ללא אוהדים והיא במקום השלישי, מרחק שבע נקודות מא.א.ק אתונה המוליכה. פאו עם 31 נקודות במקום השמיני.

* רד בול זלצבורג עשתה צעד נוסף לעבר זכייה באליפות אוסטריה כאשר גברה 0:1 על ראפיד וינה במסגרת המחזור ה-25, והגדילה בחזרה את הפער שלה מהמקום השני לעשר נקודות. לאחר שכבש בשני המחזורים הקודמים, הפעם מונס דאבור לא מצא את הרשת אך התכבד בבישול לשער הניצחון של ואלון ברישה בדקה ה-73, לפני שהוחלף בדקה ה-85. ביום חמישי יתארחו החלוץ הישראלי וקבוצתו אצל דורטמונד, למשחק הראשון של שמינית גמר הליגה האירופית.

* גיא אסולין ערך הופעת בכורה במדי קאיראט הקזחית שהפסידה 3:0 בסופר קאפ הקזחי לאסטנה. הישראלי בן ה-26 נכנס כמחליף בדקה ה-68 במקום אנדריי ארשבין אך לא הצליח להמתיק את הגלולה עבור קבוצתו, שסיימה כסגנית אלופת קזחסטן בעונה הקודמת וזכתה בגביע הקזחי. אסטנה נעלה את המשחק בתוך פחות מעשר דקות: שחקן נבחרת בלרוס איבן מייבסקי (59) כבש ראשון והחלוץ הקרואטי מארין טומאסוב סגר עניין עם צמד בזק (62, 67) והעניק לקבוצתו את התואר. קאיראט הצליחה לזכות בתואר בשנתיים האחרונות, אך לא הצליחה להשלים זכייה שלישית ואסטנה חגגה הנפה שלישית בהיסטוריה שלה.

עוד בנושא:

"גוואנגז'ו אברגרנדה פגיעה, ערן זהבי ו-ר.פ. יכולים לנצל את זה"
ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה ניצחו במשחק החזרה מהפגרה
טראש טוק: הפציעה של דקל קינן, סל ניצחון בלתי אפשרי בארצות הברית

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. AP
האליפות מתקרבת. מונס דאבור/AP

* הליגה ההודית הגיעה לסיומה, ובמחזור האחרון הפסידה נורת'איסט יונייטד של אברהם גרנט 1:0 ל-ATK. את שער הניצחון כבש רובי קין, שרק ביום שישי האחרון מונה למאמן במקביל לתפקידו על כר בדשא. קבוצתו של גרנט סיימה את העונה במקום האחרון, עם 11 נקודות בלבד ב-18 משחקים. תחת הישראלי היא רשמה שני ניצחונות, שבעה הפסדים ותוצאת תיקו אחת. כעת, עם סיומה של הליגה, מתחיל בהודו סבב של משחקי גביע בו ינסה גרנט להשיג תוצאות מעט טובות יותר.

* טל בן חיים השלים 90 דקות בפעם השנייה העונה כשספרטה פראג סיימה ב-1:1 מול ברנו של רומן פיברניק, שחקן בני יהודה לשעבר. שחקן הכנף, שגם בפעם הקודמת שרשם משחק מלא עשה זאת מול ברנו, היה פעיל מאוד אך לא הצליח לכבוש שער בכורה וספרטה עדיין במקום החמישי בליגה הצ'כית. צפו בתקציר.

* אולימפיה פראג, קבוצתם של מוטי איוניר ושגיא גידיץ מהליגה הצ'כית השנייה, חזרה מפגרת החורף עם הפסד 1:0 מול ויקטוריה ז'יז'קוב. הופעת הבכורה של המאמן הישראלי הסתיימה עם הפסד חוץ אצל הקבוצה המדורגת 11 בטבלה, ואולימפיה נמצאת כעת במקום התשיעי עם 23 נקודות, בפער של שבע נקודות מהמקום שמוליך לליגה הבכירה. גידיץ לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully