וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה ניצחו במשחק החזרה מהפגרה

הליגה הרוסית שבה אחרי פגרת חורף של שלושה חודשים, קשר הנבחרת השלים 90 דקות ב-0:1 הביתי על אורל. מנכ"ל צסק"א: "יש כוונה להאריך את החוזה של נאתכו, אבל כרגע אין שום חדש"

ספורט 1

בווידאו: ניצחונה של צסק"א מוסקבה על הכוכב האדום בלגרד

ביברס נאתכו השלים היום (שבת) 90 דקות בניצחונה הביתי של צסק"א מוסקבה 0:1 על אורל במחזור ה-21 בליגה הרוסית, שחזרה אחרי פגרת חורף של כשלושה חודשים. קשר הנבחרת המשיך לתפקד כקשר האחורי היחיד וסייע לקבוצתו לשמור על שער נקי, כפי שעשתה גם בצמד המשחקים מול הכוכב האדום בליגה האירופית. צסק"א עלתה זמנית למקום השני בטבלה בזכות שער מקרי של אלן דזגוייב, שניסה למסור מצד שמאל וראה את הכדור שלו מוצא את הרשת בדקה ה-59. כעת היא יכולה להתכונן בראש שקט למשחק הביתי מול ליון ביום חמישי, בשמינית גמר הליגה האירופית.

לאחר הניצחון התייחס מנכ"ל צסק"א רומן בבאייב למגעים על הארכת חוזהו של נאתכו המסתיים בקיץ. לדברי באבייב: "יש כוונה להאריך את החוזה, אבל כרגע אין שום חדש. סיכמנו להמשיך את המגעים בשלב מאוחר יותר. יש כוונה הדדית להמשיך את ההתקשרות, אבל יש כמה דברים שדורשים הבהרות". על פי הדיווחים ברוסיה, נאתכו זוכה להתעניינות גם מצד האקסית רובין קאזאן.

עוד בנושא:
אחמד עאבד ערך הופעת בכורה בליגה הטורקית השנייה ובישל שני שערים
גם באיטליה מתלהבים מההצגה של ערן זהבי: "פאלרמו מתחרטת?"
צפו בהצגה של ערן זהבי: כבש שלושער ובישל בניצחון 4:5 בדרבי של גוואנגז'ו

ביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה. רויטרס
הקבוצה שלו לא סופגת. ביברס נאתכו/רויטרס

* אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי ואריאל הרוש נפרדה ב-2:2 בחוץ עם א.א.ק לרנקה. התיקו קטע רצף של שלושה ניצחונות רצופים לקבוצה של הישראלים, שרחוקים כעת שבע נקודות מאפולון שנמצאת בפסגה הקפריסאית.

* במחזור הלפני אחרון של העונה הסדירה בבלגיה, המוליכה קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם 1:2 ביתי על קורטרייק. רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-81. קני סייף פתח בהרכב אנדרלכט והשלים 90 דקות בניצחון 2:3 בחוץ על זולטה וארחם. סייף אף בישל את השער השלישי ללוקאש תאודורצ'יק.

* סלטיק העפילה לחצי גמר הגביע הסקוטי עם 0:3 ביתי על מורטון מהליגה השנייה. מוסא דמבלה כבש צמד (62 ו-71) ואודסון אדואר השלים בדקה האחרונה. ניר ביטון כזכור סיים את העונה בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully