וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: אחמד עאבד בישל שני שערים בבכורה בגירסונוספור בליגה

השחקן הישראלי פתח בקישור של המועדון החדש שלו בליגת המשנה בטורקיה והצטיין בניצחון 1:4 על גזיאנטפ. גירסונוספור קטעה רצף של חמישה הפסדים ומקווה כעת לצאת לדרך חדשה

ספורט 1

ערב מוצלח לאחמד עאבד בקבוצתו החדשה גירסונספור מליגת המשנה בטורקיה. הישראלי פתח היום לראשונה בהרכב הקבוצה בליגה (שותף עד כה בגביע בלבד) ובישל שני שערים בניצחון 1:4 על גזיאנטפ. עאבד, שהצטרף לגירסונספור בחלון ההעברות האחרון פתח בחוליית הקישור ובישל את השער הראשון לדמיטרי קורישקו האוקראיני כבר בדקה השביעית. לאחר מכן בישל הישראלי שער נוסף בדקה ה-69 לפאתיח אטיק. שער זה קבע 1:3 בדרך לניצחון מרשים של גריגונספור.

הניצחון קטע רצף לא מחמיא של חמישה הפסדי ליגה לקבוצה של אחמד עאבד וגריגונספור מדורגת כעת במקום התשיעי בטבלת הליגה כשבמאזנה 34 נקודות.

אחמד עאבד חותם בליגה השנייה בטורקיה בקבוצת גירסונספור. האתר הרשמי של גירסונספור,
בכורה מוצלחת. עאבד/האתר הרשמי של גירסונספור

בנושא אחר: מונאס דאבור התייחס היום לפרסומים לפיהם קבוצות אירופיות שונות ובהן בנפיקה, סביליה ופיורנטינה מעוניינות בשירותיו. על כך אמר החלוץ: "אני לא חושב על כך יותר מדי. אני מאוד שמח על כך שאני נמצא ברד בול זלצבורג ומקווה להמשיך לעשות את העבודה".

עם זאת, למרות הדיווחים על ההתעניינות בו, יש לציין כי למועדון האוסטרי עדיין לא הוגשה כל הצעה רשמית על רכישתו של דאבור המחזיק בחוזה בזלצבורג על 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully