וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באיטליה מתלהבים מההצגה של ערן זהבי: "פאלרמו מתחרטת?"

השלושער האדיר במחזור הבכורה של הליגה הסינית זכה לתהודה גם בתקשורת האיטלקית: "פאלרמו לא הצליחה למצוא יורש לפאסטורה, וזהבי הפך לגיבור בלתי צפוי וכובש יותר מהולק ולאבצי"

צילום מסך

ערן זהבי פתח אמש (שישי) את עונת 2018 בליגה הסינית בצורה מסחררת, עם שלושער אדיר שסידר לגוואנגז'ו R&F שלו 4:5 מדהים על גוואנגז'ו אברגרנדה בדרבי. בכך העלה החלוץ הישראלי את מניין כיבושי הליגה שלו ל-41 מאז הצטרף לליגה הסינית ב-2016. זהבי מדורג כעת במקום ה-13 בכל הזמנים ברשימת הזרים הפורים ביותר בסין, ב-46 הופעות בלבד. לשם השוואה, אם יכבוש 27 שערים העונה, כשם שעשה אשתקד, יגיע ל-65 שערי ליגה, מה שיציב אותו במקום הרביעי בכל הזמנים מבין הזרים. שיא כל הזמנים של שחקן זר בסין שייך לאלקסון הברזילאי, שכבש 81 שערים ב-115 הופעות.

ההופעה הנהדרת זכתה לכותרות גם מחוץ לסין. באתר Goal.Com האיטלקי נכתב: "פאלרמו מתחרטת? סופר-שלושער לזהבי נגד קנבארו". בכתבה עצמה תוארה תקופתו המאכזבת של הישראלי בפאלרמו, והנסיקה שלו בסין.

גם באתר של העיתונאי המוערך ג'אנלוקה די מרציו, פורסמה כתבה אודות מחורר הרשתות הזכור לחלק מהקהל האיטלקי. "איפה ערן זהבי? עכשיו הוא משחק בסין ומבקיע יותר מהולק ולאבצי", נכתב בכותרת. בטקסט עצמו תוארה הגעתו של זהבי כיורש של חאבייר פאסטורה, עזיבתו, הכישלונות עם נבחרת ישראל והפריצה בסין.

"השלושער המשיך את העונה שעברה, בה סיים כמלך השערים", נכתב. "לא הולק, לא טבס, לא לאבצי, אף אחד לא הצליח להקדים אותו. הפתעה? בוודאי בכדורגל הסיני, שהיה רגיל לשמות גדולים. זהבי נרכש בשבעה מיליון בלבד. פאלרמו לא הצליחה למצוא פאסטורה חדש, וזהבי הפך לגיבור בלתי צפוי בסין עם כל השערים שלו".

עוד בנושא:

ערן זהבי: "מוקדם לדבר על שיא כיבושים חדש, יש לנו חבורה של גברים"
ליגיונרים: שלושער ובישול לערן זהבי ב-4:5 המטורף בדרבי של גוואנגז'ו

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully