וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גוואנגז'ו אברגרנדה פגיעה, ערן זהבי ו-R&F יכולים לנצל את זה"

בתקשורת הסינית מאמינים כי השליטה של אלופת סין בזירה המקומית עשויה להסתיים בסוף העונה כשגם קבוצתו של הישראלי מועמדת לכתר: "אברגרנדה פחות טובה, ערן זהבי נראה קטלני"

צילום מסך

בווידאו: צפו בניצחון של ערן זהבי וקבוצתו בדרבי

הליגה הסינית יצאה לדרך בסוף השבוע האחרון עם הדרבי של העיר גוואנגז'ו בו R&F חגגה כשניצחה 4:5 את האלופה אברגרנדה במשחק יוצא דופן. ערן זהבי להט עם שלושער ובישול, ובסין מדברים בימים האחרונים על העובדה שהאלופה ספגה חמישייה בביתה במחזור הפתיחה ועל האפשרות, אולי, שהשליטה האבסולוטית של "נמרי דרום סין", שזכו בכל האליפויות המקומיות מאז שנת 2011, עשויה להיגמר בתום העונה הנוכחית.

"ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F הוכיחו שאברגרנדה פגיעה" כתבו ב"סינה" המקומי. המגזין הוסיף: "העזיבה של פאוליניו פגעה מאוד באלופה, וגם לא בטוח שפאביו קנבארו מסוגל להנהיג מועדון כל כך גדול. להבדיל מעונות קודמות, ברור שאברגרנדה פחות טובה. מי שיכולות לנצל את זה הן קבוצות כמו R&F, שנראית קטלנית עם ערן זהבי, שנגחאי SIPG המרשימה וטיאנג'ין קוואנג'יאן".

עוד בנושא:

שלושער ובישול לערן זהבי ב-4:5 המטורף של ר.פ. בדרבי של גוואנגז'ו
ערן זהבי: "מוקדם לדבר על שיא כיבושים חדש, יש לנו חבורה של גברים"
גם באיטליה מתלהבים מההצגה של ערן זהבי: "פאלרמו מתחרטת?"

ערן זהבי, שחקן גוואנגז'ו R&F, תקציר: גוואנגז'ו - ליאונינג. GettyImages
למרות המחמאות, ישנן ספקות בעיקר לגבי היכולת ההגנתית של קבוצתו. ערן זהבי/GettyImages

למרות המחמאות, התקשורת הסינית עדיין לא יודעת איך לאכול את קבוצתו של הישראלי. לצד התצוגה ההתקפית המרשימה, בסין ביקרו את משחק ההגנה של R&F, שתפגוש במשחקה הבא את דליאן ייפאנג, העולה החדשה שספגה 8:0 כואב משנגחאי SIPG במחזור הראשון. אפרופו SIPG, בסין מתלהבים מאוד מהקשר ההתקפי/חלוץ וו ליי, שסיים את העונה שעברה עם 20 שערים וכבש במחזור הבכורה שלושער. ליי משחק בנבחרת הסינית, ונראה שלאט לאט מקבל סטטוס של כוכב אמיתי, דבר שלא קל לשחקנים המקומיים להשיג עקב הגעתם של הכוכבים הזרים לליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully