וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מודריץ' יועמד לדין בגין עדות שקר, צפוי לעונש של עד 5 שנות מאסר

התביעה בקרואטיה מתכוונת להגיש כתב אישום נגד כוכב ריאל מדריד בן ה-32. זאת בחשד שלא אמר דברי אמת במהלך עדות במשפט שעסק בפעילות העסקית של נשיא דינאמו זאגרב לשעבר זדראבקו מאמיץ'

one

הפרקליטות הקרואטית מתכוונת להגיש כתב אישום בגין עדות שקר נגד כוכב ריאל מדריד והנבחרת המקומית לוקה מודריץ'. כך דיווחו היום (שישי) כלי תקשורת במדינה. בפרקליטות הקרואטית טוענים כי מודריץ' בן ה-32 אמר דברי שקר בעדות שמסר בבית משפט בקיץ האחרון המתייחסת לפעילותו של נשיא דינאמו זאגרב לשעבר זדראבקו מאמיץ'. העונש המרבי על העבירה שבגינה צפוי מודריץ' להישפט היא עונש מאסר של עד חמש שנים.

הרשויות בקוראטיה חשדו כי מאמיץ' ומקורביו גנבו באופן שיטתי כספים מקופת מועדון הפאר הקרואטי והתכוונו להוכיח זאת, בין היתר, באמצעות העדות של מודריץ' בבית המשפט. אולם האחרון טען כי לא ידוע לו דבר על פעילותו של מאמיץ' ובכך עורר עליו כוכב מדריד את זעם רשויות החוק בקרואטיה.
יש לציין כי הדבר פגע במעמדו של מודריץ' בקרב אוהדי כדורגל בקרואטיה.

חלק מהם אינם רואים בו עוד כסמל לאומי קרואטי אלא כאחד שמכר את עצמו ואת עקרונותיו תמורת בצע כסף. כך שכעת הכוכב הקרואטי של ריאל מדריד עומד הן בפני בעיה משפטית והן בפני בעיה הנוגעת לאמון הציבור בו.

עוד בנושא
דיווחים בקרואטיה: מודריץ' נחקר בשל חשד שסיפק עדות שקר במשפט מאמיץ'
קרואטיה נגד לוקה מודריץ': הכדורגלן עורר סערה במשפט שמסעיר את המדינה
לוקה מודריץ' ודיאן לוברן יעידו במשפטו של נשיא דינמו זאגרב לשעבר

שחקן ריאל מדריד, לוקה מודריץ'. GettyImages
נקלע לתסבוכת. מודריץ'./GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully