וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ' ודיאן לוברן יעידו במשפטו של נשיא דינמו זאגרב לשעבר

שחקני נבחרת קרואטיה הם חלק מהאנשים שיעידו במשפטו של זדראבקו מאמיץ', שחשוד יחד עם שני אנשים נוספים בעבירות שחיתות. מודריץ' יעיד על העברתו לטוטנהאם, לוברן על העברתו לליון

דיאן לוברן, נבחרת קרואטיה. GettyImages
העדות שלו ושל מודריץ' קריטית. דיאן לוברן/GettyImages

שחקני נבחרת קרואטיה, לוקה מודריץ' מריאל מדריד ודיאן לוברן מליברפול, צפוים להעיד בשבוע הבא במשפטו של זדראבקו מאמיץ', שכיהן בין 2003 ל-2016 כנשיאה של דינמו זאגרב, והיה גם סגן נשיא ההתאחדות הקרואטית. מאמיץ' חשוד יחד עם שני אנשים נוספים בעבירות שחיתות, כולל קבלת כספים בדרך לא חוקית מעסקאות ההעברה של מודריץ' לטוטנהאם בשנת 2012 ולוברן לליון בשנת 2010.

שני השחקנים אינם חשודים בעבירה כלשהי, והסיבה להגעתם היא להעיד ולספר על כל מה שידוע בהם בכל הקשור לפן הפיננסי בעסקאות ההעברה שלהם. השניים כבר תושאלו על ידי נציגי משפט מקומיים מזאגרב, שסיפרו לתקשורת הקרואטית שהעדות שלהם היא קריטית להמשך תקין של המשפט וכי הם יכולים לספק עדויות חדשות שיעזרו בהמשך.

מאמיץ' בן ה-57 נחשב לדמות חזקה בעולם הכדורגל הקרואטי, ובעבר אף נטען ששלט בהתאחדות המקומית ביד רמה. משפטו הקרב ובא הוא אחד מהאירועים המדוברים ביותר במולדתו. יחד איתו, נחקרים גם אחיו ומאמנה לשעבר של דינמו זאגרב, זוראן מאמיץ', והאחראי על הכספים במועדון, דאמיר ורבאנוביץ'. החקירה בנושא החלה בשנת 2015 וצפויה להימשך לפחות עד סוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully