וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "כשחקן, רציתי לשחק בפרמיירליג עבור ארסן ונגר"

מאמן מנצ'סטר סיטי חשף סיפור מהעבר לקראת המפגש מול ארסנל והצרפתי בגמר גביע הליגה (18:30, ספורט1): "קבענו ראיון, אבל הוא אמר שהסגל שלו מלא ושאין לי מקום. זה לא היה אפשרי"

ספורט 1

העונה החלומית של מנצ'סטר סיטי עשויה להניב הערב (ראשון) פרי ראשון, כאשר הקבוצה של פפ גווארדיולה תגיע כפייבוריטית לוומבלי, שם תפגוש את ארסנל בגמר גביע הליגה.לקראת המפגש המסקרן, גווארדיולה העניק ראיון מיוחד ל'סקיי' וסיפר כי חלם כשחקן לשחק עבור יריבו על הקווים ארסן ונגר.

"התקשרתי אליו כדי לקבוע ראיון והוא הזמין אותי לביתו, הוא היה מאוד נחמד", סיפר הקטלוני, "סיפרתי לו שהחלום שלי הוא לשחק בפרמיירליג ושאני רוצה לשחק אצלו, שאני מרגיש שאני יכול לעזור לו. אולי זה היה קצת שחצני מצידו, אבל הוא אמר לי שהסגל שלו מלא ושאין לי מקום. אני מבין את זה לגמרי אבל הייתי רוצה לשחק אצלו. זה לא היה אפשרי, אז אין בעיה".

פילוסופיית הכדורגל של פפ זכתה פעמים רבות להשוואות לסגנון של ונגר, ולצורה בה ארסנל שיחקה בתקופות הטובות יותר תחת המאמן הצרפתי."הוא אוהב סוג מסוים של שחקנים, בדומה לאלה שאני אוהב", אמר, "אם אנשים אומרים שאנחנו משחקים קצת כמו ארסנל בעשרים השנים האחרונות, זו השוואה טובה עבורנו".

עוד בנושא

גמר גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי מחפשת תואר ראשון העונה נגד ארסנל
אנגליה: ליברפול עלתה למקום השני אחרי 1:4 על ווסטהאם, צפו בכל שערי השבת
פוגבה, מוריניו ומלחמת הסוכנים שמאיימת על מנצ'סטר יונייטד

פפ גווארדיולה מנג'ר מנצ'סטר סיטי (שמאל) עם ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
איך שיתוף פעולה כזה היה נראה? גווארדיולה ו-ונגר/רויטרס

סיטי מחפשת את התואר הראשון שלה בעידן גווארדיולה, שאמר על כך: "זה חשוב למועדון, לי, לשחקנים ולאוהדים. אני לא לבד פה, זה לא שאני משחק טניס בזמן שהשאר לא עושים כלום בצד. עבור סיטי זה חשוב אבל אחרי המשחק נתעורר ונבין שמיד יש עוד אחד (נגד ארסנל בליגה, ביום חמישי). כמובן שזה גמר וצריך לשחק בו בהתאם. אני תמיד לחוץ יותר ברבעי או חצאי גמר, ובגמרים אני מגיע ליהנות. כשחקן, חשבתי בהתחלה שזה סוף העולם להפסיד בגמר. בהמשך הבנתי שככה או ככה, השמש תעלה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully