וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול עלתה למקום השני אחרי 1:4 על ווסטהאם, צפו בכל שערי השבת

ג'אן פתח, סלאח, פירמינו ומאנה הוסיפו והמשיכו את העונה המצוינת של המייטי רדז, שעקפו בנקודה את מנצ'סטר יונייטד, כרזה מכוערת לאוהדי ווסטהאם. חמד לא נכלל בסגל ב-1:4 הגדול של ברייטון על סוונסי, כיאל נכנס רק בדקה ה-90

ספורט 1

בווידאו: כל שערי השבת מהליגה האנגלית

אחרי פגרת משחקי הגביע, הליגה האנגלית חזרה אלינו היום (שבת) עם המחזור ה-28. במוקד משחקי יום השבת ליברפול עלתה באופן זמני למקום השני עם ניצחון מרשים 1:4 על ווסטהאם. במשחקים בולטים נוספים ברייטון חגגה עם 0:3 על סוונסי במשחק שבו תומר חמד שוב לא נכלל בסגל ובירם כיאל נכנס ממש לפני שריקת הסיום. במשחק שפתח את המחזור נפרדו לסטר סיטי וסטוק סיטי ב-1:1.

עוד בנושא:

סרחיו אגוארו הכה אוהד של וויגאן ועלול לספוג הרחקה ממושכת
סנסציה אדירה: וויגאן הדיחה את מנצ'סטר סיטי מהגביע האנגלי
המאמן בארי בנל שתקף מינית ילדים נשלח ל-30 שנות מאסר: "הוא שטן"

רוברטו פירמינו ליברפול. רויטרס
חגיגה בדרך למקום השני. רוברטו פירמינו/רויטרס

ליברפול - ווסטהאם 1:4

המייטי רדז הגיעו להתמודדות אחרי ה-0:5 הגדול בחוץ על פורטו בליגת האלופות והמשיכו את המומנטום עם חגיגה ביתית על חשבון ווסטהאם כשהם עוקפים בנקודה את יונייטד בדרך למקום השני. אמרה ג'אן נגח את הראשון מקרוב אחרי 29 דקות, מוחמד סלאח השתווה להארי קיין עם בעיטה שטוחה מהרחבה (51), רוברטו פירמינו גלגל את השלישי (57), אנטוניו צימק (59), אבל סאדיו מאנה (77) השלים עוד ערב שבו השלישייה הנהדרת של ליברפול כובשת.

צפו בתקציר

ברייטון - סוונסי 1:4

קבוצתם של תומר חמד ובירם כיאל רשמה משחק שישי רצוף ללא הפסד והיא עשתה זאת מול קבוצה שהגיעה למשחק הזה אחרי רצף של 10 משחקים ללא הפסד. חמד שוב נותר מחוץ לסגל וראה את מחליפו גלן מארי כובש צמד (18 בפנדל ו-69). אנתוני קנוקהארט שילש (73) ויורחן לוקאדיה ההולנדי חתם בדקה ה-90. בירם כיאל נכנס בתוספת הזמן והצטרף לחגיגה של קבוצתו. סוונסי כעת מתחת לקו האדום בעקבות ההפסד הזה, ברייטון מרוחקת 4 נקודות מהאיזור המסוכן.

צפו בתקציר המשחק

ג'ק באטלנד שוער סטוק סיטי. רויטרס
רגע לא נעים. ג'ק באטלנד/רויטרס

לסטר סיטי - סטוק סיטי 1:1

הפוטרס פספסו הזדמנות גדולה להשיג ניצחון חוץ שיעלה אותם אל מעל הקו האדום, ושתי הקבוצות רשמו משחק רביעי ללא ניצחון. ג'רדאן שאקירי המשיך בכושרו הטוב וכבש מחזור שלישי ברציפות, הפעם בבעיטה מסובבת ברגל ימין מ-18 מטרים אל הרשת של קספר שמייכל בדקה ה-43, אבל בדקה ה-70 שמט ג'ק באטלנד כדור רוחב של מארק אולברייטון אל תוך שערו. שלושה חודשים לפני קביעת הסגל למונדיאל, לא זה מה שמצפה גארת' סאות'גייט לראות מאחד משני השוערים הבכירים שלו. לסטר במקום השביעי, סטוק נותרה לפני אחרונה.

צפו בתקציר המשחק

אוהדי ווסטהאם. רויטרס
אוהדי ווסטהאם עם השוואה אומללה של הבעלים לאדולף היטלר/רויטרס

משחקים נוספים

בורנמות' - ניוקאסל 2:2
לבורנמות': אדם סמית' (80), דן גוסלינג (89). לניוקאסל: דווייט גייל (17 ו-45).

ברנלי - סאות'המפטון 1:1
לברנלי: אשלי בארנס (67), לסאות'המפטון: מאנולו גאביאדיני (90)

ווסט ברומיץ' - האדרספילד 2:1
לברומיץ': קרייג דאוסון (64), ראג'יב ואן לה פארה (48), סטיב מונייה (56).

ווטפורד - אברטון 0:1
לווטפורד: טרוי דיני (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully