וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה, מוריניו ומלחמת הסוכנים שמאיימת על מנצ'סטר יונייטד

באנגליה מספרים שההידרדרות ביחסים בין השחקן למאמן קשורה בין היתר לסוכני העל שמייצגים אותם, ז'ורז'ה מנדש ומינו ראיולה. מוריניו עצבני ואיך ג'סטין קלייברט קשור לשדה הקרב?

ספורט 1

באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד עלולה להפוך לשדה קרב בין שניים מסוכני הכדורגלנים החזקים בעולם, מינו ראיולה וז'ורז'ה מנדש. במוקד עומד פול פוגבה שמיוצג על ידי ראיולה, אבל זה לא נגמר שם ומיד ההסברים.

ראיולה ומנדש מקורבים מאוד למנצ'סטר יונייטד, כל אחד מכיוון שונה. להולנדי-איטלקי יחסים חמים עם כמה חברי הנהלה ובראשם סגן היו"ר אד וודוורד והפורטוגלי מייצג את המאמן ז'וזה מוריניו. ראיולה הוא סוכנם של פול פוגבה, רומלו לוקאקו, זלאטן איברהימוביץ', סרחיו רומרו, בעוד למנדש יש את האיש על הקווים וגם את השוער דויד דה חאה.

עוד בנושא:

ליברפול עלתה למקום השני באנגליה אחרי 1:4 על ווסטהאם
מסי וסוארס סידרו לברצלונה 1:6 על ג'ירונה
אינטר ניצחה את בנבנטו ועלתה למקום השלישי באיטליה

מינו ראיולה סוכן כדורגל. AP
מוריניו לא אוהב את ההימצאות שלו במתקן האימונים. ראיולה/AP

ראיולה נוהג לפקוד את מתקן האימונים של מנצ'סטר יונייטד בקרינגטון לעתים קרובות ומוריניו לא אוהב את זה. בכמה כלי תקשורת באנגליה סיפרו לאחרונה שהסוכן שוחח עם המאמן ו"ייעץ" לו היכן לתפקד את פוגבה על כר הדשא. הדבר הבעיר את חמתו של מוריניו, שבשיחות עם אנשים במועדון התלונן שראיולה "דוחף את האף".

בינתיים ב"דיילי מייל" מספרים שמנדש - אולי בתיווכו של מוריניו - מגשש אצל פוגבה, אולי בניסיון "לגנוב" אותו מראיולה. צעד כזה נראה חסר סיכוי כי הצרפתי מאוד נאמן לסוכן שלו, אבל גורמים באייאקס הודיעו בשבוע שעבר שמנדש פנה אליהם בנוגע לג'סטין קלייברט, כביכול בשמה של מנצ'סטר יונייטד (למעשה בשם ז'וזה מוריניו). ומי הוא סוכנו של קלייברט הצעיר? מינו ראיולה.

הטענה היא שפוגבה הוא הנפגע העיקרי. הקשר הצרפתי לא השלים 90 דקות באף אחד משלושת משחקי הליגה האחרונים והתחיל על הספסל את המשחק נגד סביליה בשמינית גמר ליגת על האלופות. מוריניו לא מרוצה מהעבודה של פוגבה על המגרש, אבל באנגליה מספרים שהשחקן לא ממש מנסה לשכנע אותו שהוא טועה. וכאן מוזכר שוב מינו ראיולה, שלפי חלק מהטענות תורם לחוסר החשק שמגלה הקשר לאחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully