וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:2 את בנבנטו בדרך למקום השלישי, צפו בתקציר

הנראזורי התקשו מול נועלת הטבלה, אך השיגו שלוש נקודות משערים של שקריניאר (66) וראנוקיה (69) ודילגו מעל שתי הרומאיות. המחזור נפתח עם 0:2 לבולוניה על גנואה, דסטרו ופלטי כבשו

ספורט 1

בתקציר: משחקה של נאפלי נגד לייפציג בליגה האירופית

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם ניצחון 0:2 ביתי של בולוניה על גנואה. המארחים עצרו רצף של שלושה הפסדים רצופים וקטעו לאורחים רצף של שלושה ניצחונות רצופים. במשחק השני של הערב אינטר התאוששה מההפסד לגנואה במחזור הקודם עם 0:2 בחוץ מול האחרונה בטבלה בנבנטו.

אינטר - בנבנטו 0:2

הנראזורי ממש לא הרשימו אבל הצליחו בסופו של דבר לנצל את המפגש עם נועלת הטבלה כדי להשיג ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים, היחידים שלהם בכל המסגרות ב-11 משחקים. את המחצית הראשונה סיימה אינטר ללא אף בעיטה למסגרת, לראשונה בליגה מאז ספטמבר 2016, אז זה קרה לה מול יובנטוס. שני השערים הגיעו ממצבים נייחים ונכבשו תוך שלוש דקות, ראשית מרגלו של מילאן שקריניאר (66), שדחק פנימה אחרי כדור קרן, ואז מראשו של אנדראה ראנוקיה (69) שניצל עד תום כדור נייח שהוגבה לרחבה. קשר האורחת, ניקולאס ויולה, הורחק בדקה ה-81 בכרטיס צהוב שני. הקבוצה של לוצ'אנו ספאלטי עקפה את רומא ואת לאציו בדרך למקום השלישי, לפחות באופן זמני.

בולוניה - גנואה 0:2

מתיאה דסטרו העלה את המארחים ליתרון אחרי שניצל ערבובייה בהגנת האורחים כדי לדחוק מקרוב פנימה בדקה ה-49. סזאר פלטי המחליף נכנס בדקה ה-62, וכעבור עשר דקות הרשית כדי לכבוש את שערו הראשון העונה ולקבוע את תוצאת המשחק.

שחקן אינטר מילאן שקריניאר חוגג. רויטרס
שבר את הקרח. שקריניאר חוגג/רויטרס
מתיאה דסטרו שחקן בולוניה. GettyImages
דסטרו חוגג ללא חולצה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully