וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי מחפשת תואר ראשון העונה נגד ארסנל

פפ גווארדיולה קרוב לזכייה בתואר ראשון מאז מונה למאמן התכולים והתותחנים ינסו למנוע זאת ממנו ולהמתיק את העונה הבינונית שלהם (ראשון, 18:30, ספורט 1). סטרלינג, אוזיל וראמזי בספק

ספורט 1

באחד מרגעי השיא של העונה באנגליה, ארסנל ומנצ'סטר סיטי ייפגשו מחר (ראשון, 18:30, שידור בספורט 1) באצטדיון וומבלי לגמר גביע הליגה האנגלי. שחקניו של פפ גווארדיולה, שחווים עונה מדהימה ומוליכים את טבלת הפרמיירליג בבטחה, ישמחו לחגוג תואר ראשון נגד התותחנים, שיחפשו להמתיק את העונה הבינונית שלהם עם תואר.

ארסנל מחזיקה בשיא הזכיות של הגביע האנגלי עם 13 זכיות, אך את גביע הליגה היא הניפה פעמיים בלבד. לעומתה, הסיטי עשו זאת ארבע פעמיים, כשבפעם האחרונה הם זכו בתואר בעונת 15/16 אחרי ניצחון על ליברפול בפנדלים. התכולים זכו בתואר בכל פעם שהגיעו לגמר למעט בעונת 1973/74, אז הפסידו לוולבס. שחקניו של ארסן ונגר גברו בחצי הגמר על צ'לסי, בעוד הסיטיזנס עברו את בריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ.

אם יזכה, פפ גווארדיולה יניף תואר ראשון אי פעם עם הקבוצה ממנצ'סטר. הוא ייאלץ להסתדר ללא פביאן דלף המורחק וגבריאל ז'סוס הפצוע, כשגם ראחים סטרלינג בספק גדול. אצל התותחנים, ארון ראמזי ומסוט אוזיל בספק והם יחסרו את אלכסנדר לקאזט הפצוע.

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
יחלים בזמן? מסוט אוזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully