וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנצו אינסינייה: "נאפולי זה בדם שלי. אליפות? זה יהיה עצום"

כוכבה של מוליכת הטבלה האיטלקית דיבר על אהבתו למועדון: "אני חושב רק על האליפות. יש לי צמרמורת בכל פעם שאני נכנס לסאן פאולו, כולנו משפחה גדולה. אפילו אלוהים אוהב אותנו"

one

בווידאו: צפו בניצחון ברצלונה על אייבר

נאפולי חווה עונה אדירה. היא ממוקמת במקום הראשון בליגה האיטלקית עם 66 נקודות, נקודה יותר מהאלופה יובנטוס שדולקת בעקבותיה, ונראה שאם היא תמשיך להציג כדורגל נהדר כפי שהיא עושה עד כה, היא עשויה לזכות באליפות היסטורית, שתהיה ראשונה מאז עונת 1989/90. שחקן ההתקפה שלה ואחד הסמלים הגדולים ביותר של האזורי, לורנצו אינסינייה, דיבר ב"טריבונת השחקנים" על העונה הנהדרת, מאבק האליפות, והחלום הגדול שהוא כבר הגשים.

אינסינייה בן ה-26, שגדל בנאפולי ושיחק במועדון כל חייו למעט מספר שנים בהן הושאל על מנת לצבור ניסיון, סיפר על האהבה שלו לעיר ולמועדון: "זה תמיד כל מה שרציתי. החלום שלי היה לשחק בנאפולי, לא בשום מקום אחר. כרגע אני מתרכז רק בלזכות באליפות. לעלות על המגרש בסאן פאולו, עבורי, היה החלום הגדול ביותר. כשגדלתי היו לי מבחנים עם כל מיני מועדונים אחרים, אבל תמיד חשבתי רק על דבר אחד. כשהייתי ילד, הייתי צנום מאוד. בנאפולי אמרו לי שאני קטן מדי, ואולי כדאי שאשחק במקום אחר, אבל לא ויתרתי".

עוד בנושא:

יובנטוס ניצחה 0:1 בדרבי, נאפולי בפסגה עם ניצחון תשיעי רצוף
פרנצ'סקו טוטי: "בשוק של היום הייתי עולה 200 מיליון יורו"
ג'ורג'ו קייליני: "קונטה הוא כמו קצין, אתה יוצא מאימונים מת"

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
"כל מה שרציתי היה לשחק בנאפולי". לורנצו אינסינייה/GettyImages

האיטלקי הוסיף ואמר: "נאפולי זה בדם. אני חייב למועדון ולאוהדים את מה שהפכתי להיות. כנאפוליטיני, כילד תמיד אמרתי שאם אוכל לשחק משחק אחד, רק אחד, במדי הקבוצה באצטדיון הביתי, אוכל למות בשקט. אני לובש את החולצה הזאת כבר שש שנים ונהנה מכל רגע". על השאלה למה קשה לשחקנים לעזוב את נאפולי: "הם אוהבים את המקום. את האווירה, ואת האוהדים. שמתחברים למקום הזה כמעט בלתי אפשרי לעזוב. הקפטן שלנו, מארק האמשיק, סלובקי במקור, והוא כאן כבר 11 שנה. אפילו אלוהים אוהב את נאפולי, ואני מתכוון כמובן לדייגו מראדונה".

על העתיד: "לא חושב על שום דבר מלבד לקחת אליפות. אני חייב את זה לעצמי, לעיר שלי, לשכונה שלי, לחבריי, משפחתי וילדיי. אם ניקח אליפות, אפילו אחת, זה יהיה דבר עצום לעיר. יש לי צמרמורת בכל פעם שאני לובש את החולצה ונכנס לאצטדיון, כולנו משפחה אחת גדולה".

אוהדי נאפולי עם שלט לכבוד לורנצו אינסינייה. רויטרס
גם האוהדים אוהבים אותו. שלט לכבוד אינסינייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully