וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 בדרבי, נאפולי בפסגה עם ניצחון תשיעי רצוף

הגברת הזקנה ניצחה בדרבי משער של אלכס סנדרו (33), דיבאלה חזר והיגואין חזר. המוליכה קבעה שיא מועדון עם 0:1 על ספאל משער של אלאן, מילאן ממשיכה להתקדם עם 0:1 על סמפדוריה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ברצלונה בשבת

המחזור ה-25 באיטליה נמשך היום (ראשון), ובמשחק המוקדם ניצחה יובנטוס 0:1 את טורינו בדרבי ועלתה למקום הראשון. בהמשך, נאפולי ניצחה 0:1 את ספאל וחזרה אל הפסגה על חשבון יובה. מילאן המשתפרת גברה 0:1 על סמפדוריה ונצמדה אליה במקום השישי.

שחקני יובנטוס חוגגים עם אלכס סנדרו. רויטרס
אלכס סנדרו חוגג עם החברים/רויטרס

טורינו - יובנטוס 1:0

אחרי התיקו מול טוטנהאם בליגת האלופות, הגברת הזקנה חזרה לנצח בדרבי וגם שבה באופן זמני לפסגת הליגה, ללא מריו מנדז'וקיץ' החולה וג'אנלואיג'י בופון שקיבל מנוחה וישב על הספסל. לצערה, היא איבדה כבר בדקה ה-15 את גונסאלו היגואין שנפצע והוחלף. הארגנטינאי התנגש בדקה החמישית עם שוער טורינו, סלבטורה סיריגו ונפגע בקרסול. הוא ניסה להמשיך לשחק, אך עשר דקות מאוחר יותר פינה את מקומו לפדריקו ברנרדסקי וביובנטוס יקוו שלא ייעדר תקופה ארוכה. המחליף האיטלקי היה זה שבישל את שער הניצחון אחרי מהלך אישי יפה באגף, כשהשאיר לאלכס סנדרו לדחוק פנימה מקרוב (33). החדשות הטובות לאוהדי יובה הגיעו מכיוונו של פאולו דיבאלה, שנכנס בדקה ה-65 אחרי תקופה בה נעדר בשל פציעה.

אלאן שחקן נאפולי. רויטרס
אלאן חוגג/רויטרס

נאפלי - ספאל 0:1

הקבוצה של מאוריציו סארי קבעה שיא מועדון עם ניצחון ליגה תשיעי ברציפות ומראה ליובנטוס שהיא תמשיך להיאבק מולה ראש בראש עד הסוף על התואר. שלושה ימים בלבד אחרי שהפסידה 3:1 בבית לר.ב. לייפציג במשחק הראשון בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, הצליחה נאפולי לחזור לנצח וחזרה אל המקום הראשון עם פער של נקודה מהגברת הזקנה. השער היחיד במשחק הגיע כבר בדקה השישית. חוסה קאייחון מצא את אלאן עם כדור עומק לתוך התנועה שלו והברזילאי בן ה-27 לא התקשה לבעוט פנימה מקרוב את ה-0:1. מארק האמשיק כבש לאחר מכן שער נוסף, אבל הוא נפסל בעזרת ה-VAR לאחר שהסלובקי נראה בעמדת נבדל בזמן הכיבוש.

מילאן - סמפדוריה 0:1

הרוסונרי סופרים כבר 10 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות והשתוו לסמפדוריה במקום השישי. אמיליאנו ויויאנו המשיך את מסורת עצירות הפנדלים שלו עם הדיפה שמינית בליגה מאז 2015, כשעצר בדקה השביעית את הבעיטה של ריקרדו רודריגס מהנקודה הלבנה, אבל בחלוף שש דקות היה לו חלק בשער של מילאן. דוידה קלאבריה קיבל כדור בצד ימין והעביר מסירת רוחב לג'אקומו בונבנטורה, שהמשיך בנגיעה מהאוויר בימין אל הרשת, בין ידיו של השוער האורח. שער של לאונרדו בונוצ'י נפסל בהמלצת שופט הווידאו בדקה ה-45 והקאן צ'לחנוילו הדביק כדור לעמוד בניסיונות של המארחת להגדיל את התוצאה. סמפ לא ספגה שוב, אבל הפסידה אחרי חמישה משחקים שזה לא קרה לה.

ג'אקומו בונבנטורה (משמאל) חוגג עם לאונרדו בונוצ'י שחקני מילאן. GettyImages
בתקופה טובה. ג'אקומו בונבנטורה, משמאל, עם לאונרדו בונוצ'י/GettyImages

משחקים נוספים

אטאלנטה - פיורנטינה 1:1
לאטאלנטה: אנדראה פטאניה (45). לפיורנטינה: מילאן באדלי (16)

בולוניה - ססואולו 1:2
לבולוניה: אנדראה פולי (12), אריק פולגאר (88) לססואולו: חומה בבאקאר (38), אדוארדו גולדניגה (הורחק, 86)

בנבנטו - קרוטונה 2:3
לבנבנטו: סנדרו (37), ניקולאס ויולה (65), שייק דיאבטה (89), לקרוטונה: ג'ובאני קרוצ'אטה (11), אחמד בנעלי (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully