וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ו קייליני: "קונטה הוא כמו קצין, אתה יוצא מאימונים מת"

בלם יובנטוס סיפר על מאמנו לשעבר: "היינו 40 ימים ביורו בצרפת וזה היה כמו להיכנס לעולם אחר, אתה מסוגל לעשות את זה רק כי אתה מאמין בו". על העתיד: "אעזוב רק אם לא ירצו אותי"

ג'ורג'ו קייליני, אנטוניו קונטה. AP
קייליני וקונטה חוגגים אליפות ביובנטוס/AP

אנטוניו קונטה לא בדיוק חווה כרגע את התקופה הטובה בקריירה שלו, שכן צ'לסי שלו הפסידה בשני המחזורים האחרונים לבורנמות' ולווטפורד בהפרש שערים מצטבר של 7:1. למרות זאת, אחד החניכים הבולטים שלו בעבר, ג'ורג'ו קייליני, הרעיף עליו מחמאות היום (רביעי) בראיון שהעניק ל"דיילי מייל" הבריטי.

"קונטה שולט בך לא רק במהלך המשחק", סיפר בלם יובנטוס, ששיתף איתו פעולה בגברת הזקנה ובנבחרת איטליה, "הוא כל היום איתך, בכל אימון. הוא כמו קצין משטרה. היה משהו מאוד מיוחד באווירה שהוא יצר, במשך שלוש שנים ביובה ועוד שתיים בנבחרת. כשאתה מסיים אימון שלו, אתה מת. לא עייף - מת. אתה מסוגל לעשות את זה רק כי אתה מאמין במה שהוא עושה. היינו 40 ימים ביורו בצרפת וזה היה כמו להיכנס לעולם אחר. אתה מאה אחוז איתו, הוא גורם לכולם להשקיע בשביל החברים. אין ספק שהוא מהטובים ביותר".

קייליני ויובנטוס נמצאים בכושר נפלא לאחרונה, וספגו רק פעם אחת ב-15 משחקיהם האחרונים מאז ההפסד האחרון שלהם - בחודש נובמבר לסמפדוריה. הבלם דיבר על המפגש הקרוב על טוטנהאם בשמינית גמר ליגת האלופות. "הם חזקים", אמר, "אני אוהב את הצמד הבלגי מאחור, ורטונגן ואלדרווילרד. הארי קיין הוא שחקן פנטסטי. הוא שיחק נגדנו לפני שלוש שנים ומאז התשפר מאוד. הוא כבש יותר ממסי בשנה קלנדית, וזה שונה מאוד מלכבוש יותר מקייליני".

על מעבר עתידי לפרמיירליג: "אני איטלקי. עבורנו, אתה עוזב את יובנטוס רק אם יובנטוס רוצה למכור אותך. זה פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully