וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה הודה: "לא הכנו את הקבוצה כמו שצריך לקראת המשחק הזה"

19.2.2018 / 7:24

אכזבה במכבי נתניה, שטרם הבטיחה לעצמה מקום בפלייאוף העליון בשל ההפסד להפועל חיפה. המאמן: "כל המאפיינים של המשחק שלנו לא היו". בקבוצה ביקרו את העובדה שכחלון פתח כמגן שמאלי

עריכה: שניר דבוש

אכזבה במכבי נתניה מההופעה של הקבוצה אמש (ראשון) מול הפועל חיפה. "לא הכנו את הקבוצה כמו שצריך לקראת המשחק הזה", הודה המאמן שי ברדה בסיום, "כל המאפיינים של המשחק שלנו: הלחץ הגבוה, האינטנסיביות, כל אלה לא היו קיימים במשחק הזה".

הקבוצה מהשרון קיוותה להבטיח לעצמה כבר בתום המשחק בכרמל את הכרטיס לפלייאוף העליון, שישים עבורה חותמת על עונה נהדרת ומפתיעה, אך בשל איבוד הנקודות שלה והניצחון של עירוני קרית שמונה, הפער ביניהן נותר שבע נקודות כאשר יש עדיין שבע בקופה. "אני מאמין שנעמוד במשימה הזו ונבטיח את הכרטיס לפלייאוף העליון, דבר שיהפוך את העונה לעונה מצוינת", אמר ברדה.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל חיפה גברה בביתה 0:2 על מכבי נתניה
סלובודן דראפיץ': "יש משחקים כאלה בעונה שלמה, שרוצים לשכוח אותם"
אחרי נתק ארוך: נערכה סולחה בין אייל סגל לדורון אוסידון

מאמן מכבי נתניה שי ברדה. אדריאן הרבשטיין
"מאמין שנעמוד במשימה". שי ברדה/אדריאן הרבשטיין

גם ברדה וגם סלובודן דראפיץ' שללו את התזה לפיה מכבי נתניה היא קבוצה אחרת ללא דיא סבע, שנעדר אמש בשל הכרטיס האדום שספג במחזור הקודם. "כבר יצא לנו לשחק בלי דיא או בלי ערן וידענו להתמודד עם זה", התעקש ברדה, "אני לא מפיל את תוצאת המשחק על דיא או על ערן כשהוא לא משחק".

בקבוצה היה מי שביקר את ההחלטה לפתוח עם ויקי כחלון כמגן שמאלי. "יש לנו מספיק שחקנים שיכולים לבצע את המשימה הזו ולא צריך להזיז את ויקי מתפקיד המגן הימני", אמרו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully