וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "באר שבע הכעיסה אותי, אני עובד עם קודים אחרים"

18.2.2018 / 22:35

מאמן הפועל חיפה התייחס לפרשת שיימן: "יש אנשים שעובדים אחרת ממני וזכותם, אבל זה מפריע לי. שמואל הוא איש יקר שאוהב את הקבוצה". ורמוט: "עדן מנהיג". דראפיץ': "יש משחקים כאלה"

עריכה: שניר דבוש

בווידאו: טל בנין מתראיין לתוכנית "טוכמן וחמי"

הפועל חיפה הצליחה לשים הערב (ראשון) בצד את פרשת שמואל שיימן, עלתה בלעדיו למשחק מול מכבי נתניה וניצחה 0:2. גילי ורמוט כבש את שערו הראשון בקבוצה מאז חזר בינואר האחרון ואלון תורג'מן הכפיל וקבע את תוצאת הסיום, שקירבה את האדומים מהכרמל למרחק של ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון בליגה. בסיום, ניר קלינגר לא היה יכול שלא לדבר על המגן שמבוקש בהפועל באר שבע.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל חיפה גברה בביתה 0:2 על מכבי נתניה
ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון
בית"ר ירושלים - בני יהודה: התלבטות בין הייסטר לגולדברג

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחמאות לשחקנים שלו, תלונות לבאר שבע. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

"אחרי ההמולה סביבו השבוע חשבתי שהוא לא צריך לפתוח", אמר המאמן המנצח ניר קלינגר, "באר שבע ניהלה באמצעות הסוכנים שלו משא ומתן בלי להגיד לנו וזה לא בסדר. שמואל הוא איש יקר אוהב את הפועל חיפה והוא עדיין לא חתם על חוזה. אנחנו ניכנס לתמונה. אני חושב שחיים היה מצוין היום. ממן ושיימן הם מקרים שונים - ממן לא רצה להיות פה, קיבלנו עליו סכום נאה וקנו אותו. זה קרה גם עם קוטיניו ואלכסיס וזה בסדר. במקרה של שיימן, אנחנו לא יכולים להגיב כי נגמר חלון ההעברות. יש לנו עוד לפחות שני משחקים מול באר שבע וזה סתם מכניס לבעיה. זה חוקי, אבל לא על פי הקודים שלי. אני מתקשר למאמן. למשל, במקרה של איבנצ'יץ' התקשרתי ליובל נעים וביקשתי אישור לדבר איתו. אני עובד ככה, יש אנשים שעובדים אחרת וזכותם. זה קצת מפריע לי ואני מודה, זה הכעיס אותי מאוד".

על המשחק: "יש לי סיבות לחייך לא רק בגלל התוצאה. אני כל כך שמח שעשינו את כל ההכנה ולמדנו לשחק עם שלושה בלמים. החלפנו שיטה וזה עבד כאילו אנחנו משחקים ככה כל העונה. זה מראה איזה שחקנים יש לי. ברור שהקרדיט לשחקנים, אני יכול ללמד ולהדריך אבל לא קל להחליך שיטה בחמישה ימים במקצה לקצה. כל העונה שיחקנו בקו של ארבעה בהגנה, ונגד נתניה כמעט בלתי אפשרי לשחק כך. עשינו הכנה מצוינת ונטרלנו אותם בכל פרמטר".

שחקן הפועל חיפה שמואל שיימן מתחמם. אדריאן הרבשטיין
נותר בחוץ. שמואל שיימן/אדריאן הרבשטיין

גילי ורמוט: "זה כיף, אבל הכי חשוב שניצחנו והתרחקנו מנתניה. הגעתי לכאן קצת חסר כושר גופני, אבל התחלתי ישר להשתלב ולשחק. חשוב שכבשתי היום כי זה מוסיף לי לביטחון, אבל הכי חשוב שניצחנו. ראו ישר אחרי השער שלי שרצתי לעדן להודות לו, הוא אישיות ואחד המנהיגים פה. הוא פרגן לי בשער ואני מאמין שבעתיד זה ישתלם לו". לקראת המשחק מול מכבי תל אביב: "יש את הטופ 4 כרגע, יש לנו משחק מעניין מול קבוצה מצוינת שהפסידה אתמול ותבוא בטירוף. אני מאמין שניר יכין אותנו כמו שצריך".

סלובודן דראפיץ': "יש משחקים כאלה בעונה שלמה, שרוצים לשכוח אותם ולהסתכל למשחק הבא. כל כך הרבה משחקים טובים ופתאום הגיע לי משחק כזה, אין לי טענות לחבר'ה. שיחקנו רך, לא כמו שצריך. נצטרך לתקן לקראת מכבי חיפה ולעמוד במטרה - להגיע לפלייאוף העליון. מקווה שבשבוע הבא כבר נהיה שם. היו תקופות שדיא לא שיחק, או ערן לא שיחק וכן ניצחנו. זה לא תירוץ. לא היו אנרגיות, לא לחצנו כמו שצריך, הנעת הכדור הייתה איטית ונתנו מתנות שבדרך כלל לא נותנים.

"מצטער בפני האוהדים שהגיעו אך גם הם צריכים לדעת שזה קורה לפעמים. המטרה שלנו היא פלייאוף עליון, יש לנו שחקנים צעירים וכשרוניים ואנחנו צריכים לחנך אותם שגם בימים כאלה, כשלא הולך, שיסתכלו הלאה. אני מאוד מרוצה מהחבורה שלי, אני לוקח אחריות בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully