וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - בני יהודה: התלבטות בין הייסטר לגולדברג

18.2.2018 / 21:50

המארחת מקווה להתגבר על היעדר הקהל בטדי ולעלות למקום השני (ב', 21:00, ספ' 5): הייסטר עשוי לאבד את מקומו, וארן יחזור להרכב. אבוקסיס יחזור למערך של שלושה בלמים: "אתגר גדול"

מחזור 23הסתיים19/02/2018
בית"ר ירושלים
  • קלאודמיר (72)
  • סילבסטר (90)
0
    בני יהודה תל-אביב
    יח"צ - חד פעמי

    בווידאו: מסיבת העיתונאים של בית"ר ירושלים לקראת המשחק

    בית"ר ירושלים:

    ניצחון מול בני יהודה במשחק הביתי מחר (שני, 21:00, ספורט 5) יעלה את בית"ר ירושלים למקום השני, שבוע לפני המפגש הגדול עם האלופה הפועל באר שבע בטרנר. המשחק ייערך ללא קהל בשל עונש הרדיוס שספגה הקבוצה, ובבית"ר מקווים שזה לא ימנע מהם להשיג ניצחון רביעי ברציפות בטדי. ז'אורז'יניו ימשיך להיעדר עקב הדלקת מתחת לברך ממנה הוא סובל, כמו גם עידן ורד שעשוי לחזור לגומלין רבע גמר הגביע מול הפועל כפר סבא. אנתוני וארן צפוי לשוב לשלישייה הקדמית, לצד חן עזרא ואיתי שכטר. אופיר קריאף, קלאודמיר ואריק סאבו אמורים לפתוח במרכז המגרש, אבל ייתכן שדוד קלטינס יפתח בסופו של דבר על חשבון סאבו או קריאף. שון גולדברג תורגל בעמדת המגן השמאלי ורק לקראת סיום האימון החליפו מרסל הייסטר, כך שישנה התלבטות בין השניים לקראת המשחק, לאור היכולת החלשה של הייסטר באשקלון והעובדה שהיה עצבני ולא מרוכז במהלך האימונים השבוע.

    בני יהודה:

    הכתומים יודעים שניצחון יבטיח להם את הכרטיס לפלייאוף העליון, ולשם כך צריכים להשלים לראשונה מאז עונת 2002/03 דאבל ניצחונות על בית"ר ירושלים בליגה הבכירה. לרשות יוסי אבוקסיס עומד סגל מלא, והמאמן צפוי לחזור למערך של שלושה בלמים, עם הקפטן איציק עזוז לצד דן מורי ועאיד חבשי. מאוויס צ'יבוטה שוב ימתין על הספסל. לקראת המשחק אמר אבוקסיס לאתר הרשמי של המועדון: "בית"ר ירושלים בכושר מצוין, גם בליגה וגם בגביע. זה אתגר גדול מאוד עבורנו לעצור אותם, בית"ר זו קבוצה שתמיד אתה מגיע למשחקים מולה בהתלהבות גדולה ומסוג המשחקים שאני ממש לא צריך 'להדליק' את השחקנים לקראתם. למרות מה שכולם אומרים, עוד לא הבטחנו את המקום בפלייאוף העליון ועדיין לא השגנו את היעד".

    sheen-shitof

    פתרון עוצמתי לכאב

    טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

    בשיתוף Solio
    שחקן בית"ר ירושלים, אנתוני וארן. קובי אליהו
    האיש החם של בית"ר חוזר להרכב. אנתוני וארן/קובי אליהו

    טריוויה

    * 100 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהמאזן הוא 30:41 לבית"ר ירושלים ועוד 29 תוצאות תיקו.

    * כל שבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות שהגיעו להכרעה, היו על חודו של השער. הפעם האחרונה שההפרש היה גבוה יותר הייתה כאשר בני יהודה ניצחה 0:3 בבלומפילד, ב-11 בדצמבר 2011.

    * בית"ר ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגת העל שכבשה בכל מחזור העונה. שיא המועדון שלה ממשיך להתארך, והרצף שהחל עוד בעונה שעברה עומד כבר על 28 משחקים עם שער זכות.

    * אנתוני וארן מצא את הרשת בכל ששת המשחקים האחרונים בהם שותף, וסך הכול מאזנו עומד על 10 שערים מאז החלה שנת 2018.

    * בני יהודה סופרת שישה משחקי ליגה ללא הפסד ותבטיח סופית מקום בפלייאוף העליון אם תנצח.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שלומי בן אברהם
    אצטדיון: טדי

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully