וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי נתק ארוך: נערכה סולחה בין אייל סגל לדורון אוסידון

19.2.2018 / 7:03

אחרי שנתיים וחצי של נתק בין בעלי נתניה לסגן נשיא הפועל חיפה, הם נפגשו ושמו את המשקעים מאחור. קלינגר ביקש משיימן לעכב החתימה עד הקיץ, מחמאות למגרלשווילי, ורמוט ותורג'מן

עריכה: שניר דבוש

אחרי שנתיים וחצי של נתק בין הצדדים, נרשמה אתמול (ראשון) סולחה בין בעלי מכבי נתניה אייל סגל לסגן נשיא הפועל חיפה דורון אוסידון. השניים שוחחו אמש לפני המשחק בין הקבוצות בנוכחות אנשי צוות ושמו את המשקעים מאחור. הם היו מיודדים עוד לפני הגעתו של אוסידון למכבי נתניה, אותה עזב לפני שנתיים בדיוק, במרץ 2016. אחרי הבעיות הכלכליות שנוצרו עם עזיבתו של אלי שגב והפציעות הרבות בקבוצה, נוצרו חילוקי דעות בין הצדדים על רקע מקצועי. השניים שוחחו גם בסיום המשחק ונראה כי ליבנו את היחסים ביניהם.

ועכשיו לכדורגל. כשהיא מרוחקת ארבע נקודות מהפסגה וחזק במאבק על כרטיס לאירופה, הפועל חיפה ממתינה למשחק מול מכבי תל אביב בשבת, שעשוי להיות גורלי בקרב על מקום באירופה. שחקני הקבוצה חגגו אתמול דקות ארוכות בחדר ההלבשה לאחר הניצחון 0:2. למרות ההבטחה של יואב כץ, שעשויה להעניק להם לפחות 5,000 יורו במקרה של הגעה לאירופה, שחקני הקבוצה עדיין לא ויתרו על נושא המענקים אך מניחים כרגע, לפחות עד המשחק החשוב בשבת, את העניין בצד.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל חיפה גברה בביתה 0:2 על מכבי נתניה
ניר קלינגר: "באר שבע הכעיסה אותי, אני עובד עם קודים אחרים"
בית"ר ירושלים - בני יהודה: התלבטות בין הייסטר לגולדברג

חיים מגרלשווילי. טל לוי
ההפתעה הכי גדולה. חיים מגרלשווילי/טל לוי

מי שזכו אתמול למחמאות היו גילי ורמוט, עדן בן בסט ואלון תורג'מן, שהיו אחראים לשני השערים. "מי היה מאמין שגילי יהיה במקום אחר לגמרי אחרי חודש אחד בלבד", אמרו בהפועל חיפה. "ההגעה אלינו עשתה לו רק טוב. הבישול של עדן מראה כמה הוא רגוע עם הכדור. תורג'מן? זאת העונה שהוא הכי נהנה בה מאז תחילת הקריירה". ההפתעה הגדולה של הצוות המקצועי הגיעה דווקא מכיוון חיים מגרלשווילי. "הוא היה בכל מקום במגרש. עשה הגנה בצורה טובה מאוד, ולא חשש לעלות להתקפה", אמרו בקבוצה. ניר קלינגר אמר על המגן: "חדר ההלבשה שלנו לא נותן לאף אחד להוריד את הראש. שמואל שיימן עושה עונה מדהימה והיה קשה לחיים להיכנס. אבל יש לו את כל היתרונות בשיטה הזאת. הוא חכם ויש לו כושר גופני מדהים. היה אפשר לראות את זה". המגן הוסיף: "אנחנו מתעוררים בבוקר כדי לנצח את מכבי תל אביב. נתכונן הכי טוב ונעשה הכל בשביל זה. היתרון שלנו העונה הוא שמי שלא משחק לא עושה פרצופים. זאת אחת העונות שאני הכי נהנה בהן למרות שאני לא משחק. אני פשוט מאוד אמיתי ומאוד ריאלי. שיימן מצוין. אחד הטובים בקובצה. אני לא יכול לדפוק לניר קלינגר בדלת ולבקש לשחק כי הוא באמת היה טוב. כשאני הייתי טוב אף אחד בספסל לא אמר כלום. נכון שנכנסתי בגלל סיטואציה מסוימת להרכב, אבל זה כיף לחזור".

בקבוצה לא אהבו את ההתעסקות של באר שבע בשחקנים שלהם. ניר קלינגר שוחח עם שיימן וביקש ממנו לשקול אפשרות לא לחתום בבאר שבע עד תום העונה. בשיחה שקיים עם המגן אמר לו קלינגר: "תמתין עוד קצת, תחתום בסוף העונה אצלנו או בבאר שבע, איפה שתחליט. אבל רק בסוף העונה". מאוחר יותר אמר המאמן: "שמואל עשה טעות ומי שמתנהל סביבו עשה טעות. גם מה שבאר שבע עשתה לא לעניין. הוא לא היה מרוכז באימונים, וזה הוביל אותו לראיון ואסיפה שנכנס ויצא ממנה. הוא לא חתם בבאר שבע, אני מקווה שהחתימה, לא משנה איפה, תהיה רק בקיץ. באר שבע? זה לא מרגיש לי טוב. זאת לא צריכה להיות ההתנהלות. הקהל לא קילל את שיימן ושלא שרק בוז. הוא הודה בפניי שעשה טעות. אני ויואב ביחסים טובים עם אלונה, הם יודעים שעשו טעות ואם הכל יסתדר גם זה ייסלח. שיימן דיבר עם אוסידון ועם יואב כץ ואמר שהוא אוהב את הפועל חיפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully