וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "לא סוד שלעזיבה שלי יש קשר פוליטי, יהיו עוד זעזועים"

המאמן שעזב את הפועל אשקלון ל"טוכמן וחמי": "ברגע שראש העיר המכהן לקח את ההובלה, הוא לא ראה בעין יפה את זה שאנשים שהם לא שלו מנהלים את הקבוצה". וגם: "הייתי שם יותר ממאמן"

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

כשבוע לאחר שעזב את הפועל אשקלון בדמעות, ושעות ספורות לפני שהקבוצה תצא לדרך חדשה בלעדיו מול עירוני קרית שמונה, יובל נעים התראיין היום (ראשון) לתוכנית "טוכמן וחמי". המאמן התייחס לנסיבות הפוליטיות שהובילו לעזיבתו, על התחושות שליוו אותו ועל התקופה הארוכה בה אימן בעיר הנמל.

"זה התבשל אצלי הרבה זמן, הרגשתי שאני לא נהנה, הרגשתי שזה פוגע לי בבריאות", אמר על העזיבה, "חודש לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים, כבר ביקשתי להשתחרר. אני מכיר את עצמי, כשאני רוצה משהו אני משיג אותו ומגיע ליעד. הגעתי לתחושת מיצוי, תחושת עייפות. אני רואה את השנים האלו שהייתי באשקלון, לא נהניתי משום דבר אחר בזמן הזה. היה עלי הרבה לחץ כל כך הרבה שנים. לדעתי למאמן בישראל קשה לאמן 7-8 שנים רצוף, חייבים לקחת הפסקה, למלא מצברים".

עוד בנושא

טל בנין: "חנן ממן יכול להיות ערן זהבי של הפועל באר שבע"
רועי זיקרי על שום וכפר סבא: "לא מבין איך אפשר להרוס הכל"
כשר אבל מצליח: מדד הכיסא החם על עסקת חנן ממן והשעה של ג'ורדי קרויף

יובל נעים עם שחקני הפועל אשקלון. דוברות הפועל אשקלון,
"עשינו מסע מדהים". יובל נעים/דוברות הפועל אשקלון

על השאלה האם לעזיבה שלו היה קשר פוליטי, אמר נעים: "זה לא סוד. כל האנשים שנמצאים בהפועל אשקלון, אני, דרור אלמלם, צ'יקו מגיה - כולם אנשי איתמר שמעוני. ברגע שראש העיר המכהן לקח את ההובלה, הוא לא ראה בעין יפה את זה שאנשים שהם לא שלו מנהלים את הקבוצה. יהיו עוד כמה זעזועים בהפועל אשקלון. זה המצב, תבינו לבד מה היה".

על הרומן הארוך עם אשקלון: "הגעתי לאשקלון אחרי שאבי נמני לחץ עלי שלושה שבועות. אמרתי שאני רוצה לאמן רק בליגת העל. אם ירצו אותי שם אאמן, ואם לא אז לא. אבל אבי לחץ עלי ובסוף קיבלתי החלטה להגיע. באימון הראשון היו 45 שחקנים, מהם 35 שחקנים של מ.ס אשקלון מליגה ג'. ככה התחלנו, 10 ימים לפני ליגה א'. עשינו מסע מדהים בניגוד לכל הסיכויים. עכשיו האחריות היא על מי שנשאר שם. הייתי יותר ממאמן שם, התעסקתי בדברים שלא רציתי להתעסק. עכשיו הם יצטרכו להוכיח, בוא נראה אותם".

על המינוי של מסאי דגו: "לדעתי זו החלטה שהונחתה מלמעלה. זו החלטה אמיצה, הוא אימן 4 חודשים בוגרים ולפני הפועל כפר סבא הוא אימן ילדים ג'. בואו נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully