וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "חנן ממן יכול להיות ערן זהבי של הפועל באר שבע"

מאמן בני סכנין התראיין ל"טוכמן וחמי" ודיבר על השינוי שעבר: "פעם יצאתי מדעתי בגלל דברים קטנים, היום למדתי לא להתייחס אליהם. אני יכול להיות מאמן לא פחות טוב ממה שהייתי כשחקן". על קנדיל: "ראוי להיות בסגל הנבחרת"

עריכה: שניר דבוש

מאמן בני סכנין, טל בנין, התראיין היום (ראשון) לתכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט, "טוכמן וחמי". בנין רשם אתמול ניצחון בכורה כמאמן סכנין, 0:1 על מכבי חיפה. בזכות התוצאה, סכנין התרחקה כדי 10 נקודות מהקו האדום וגם עברה את חיפה ועלתה למקום התשיעי.

בנין אמר: "כשהגעתי לסכנין, אמרו לי שגם אחרי ניצחונות הם לא נהנו שם העונה. במשחקים, גם כשהפסדנו הוכחנו אומץ ונראתה דרך. גם אני הייתי מאוכזב מההפסדים אחרי שהגעתי, אבל אני לא מעסיק את עצמי בפחדים של 'מה יהיה'. אתמול סוף סוף ראיתי דברים שלא ראיתי לפני כן. זאת אומרת, הקרבה של השחקנים אחד לשני, המלחמה על כל כדור, הרצון שלהם לייצר משחק כדורגל עם ובלי הכדור".

בנין נשאל על כך שיש הרגשה שלא מפרגנים לו בגלל המעבר שלו מכסא הפרשן, לעמידה על הקווים: "אני לא מתעסק בזוטות. כשהגעתי לערוץ הספורט לא קידמתי שום אינטרס, אמרתי את האמת שלי. כשאתה חוזר להיות מאמן אתה צריך לדעת שהתפקיד של הפרשן נגמר. האמת שבקושי יוצא לי לקרוא תקשורת בגלל הנסיעות והעבודה. תמיד הייתי במרכז העניינים גם כשחקן, כך שזה לא זר לי".

טל בנין מאמן בני סכנין. מגד גוזני
"כשאתה חוזר להיות מאמן אתה צריך לדעת שהתפקיד של הפרשן נגמר". טל בנין/מגד גוזני

על מה שהוא עושה שונה עכשיו ממה שהוא עשה בעבר: "שמעתי טענות על זה שאני מקצוען ומתייחס ברצינות גם לדברים הקטנים. כשישבתי בצד למדתי וקיבלתי זווית ראייה שונה. אם פעם היו דברים שהיו יכולים להוציא אותי מדעתי בהתנהלות של מערכת למשל, היום אני לא מתעסק בזה יותר. גם אם זה קיים, אני לא נותן לזה להשפיע עלי. אם אני רואה דברים שיכולים להשתפר, אני פשוט עושה אותם בעצמי".

על עצמו כמאמן: "כשאתה שחקן, אתה תלוי בעיקר בעצמך. כמאמן אתה משקיע הרבה מאוד זמן בלגרום לשחקנים להבין בדיוק מה שאתה רוצה, על הדשא ומחוצה לו. אמרו לי הרבה פעמים שהמרחק בין הציפייה שלי מהשחקנים למציאות הוא גבוה, אז אני מנסה לצמצם את הפער הזה. אני חושב שאני יכול להיות מאמן לא פחות טוב ממה שהייתי כשחקן. להיות מאמן בולט ומוביל בישראל".

על מחמוד קנדיל שהצטיין אתמול: "כשהגעתי לסכנין הוא יזם איתי שיחה. דיברנו על דברים שלא קשורים לכדורגל. הוא אדם עם דרך ארץ, עם עוצמות, עם אמונה. הוא אדם חזק, עם כבוד לאנשים, שרוצה ללמוד וללמד, אין לי ספק שהוא יצליח. אני חושב שהוא ראוי להיות בסגל של נבחרת ישראל, אפילו כמישהו שיכול להשפיע ברמה של חדר הלבשה. הוא אדם נפלא".

על חנן ממן: "חנן יכול להיות בהפועל באר שבע כמו שערן זהבי היה במכבי תל אביב. מבחינת נתונים פיזיים, קואורדינציה, משחק בשתי רגליים, ראיית משחק... הוא יכול להיות שחקן מושלם. אני כל כך שמח בשבילו, עבור כל הצלחה שלו, אני מאושר כאילו הוא היה ילד שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • טל בנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully